{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حضور غافلگیرکننده و جذاب آقای نویسنده در برنامه «جوکر»/ قاسم‌خانی: اتفاقات جوکر مثل، اتفاقات پشت صحنه کار‌های ماست

حضور غافلگیرکننده و جذاب آقای نویسنده در برنامه «جوکر»/ قاسم‌خانی: اتفاقات جوکر مثل، اتفاقات پشت صحنه کار‌های ماست
کدخبر : 14738

پیمان قاسم‌خانی در قسمت دوم فینال مرحله دوم «جوکر» به برنامه آمد. مثل مهمان‌های قبلی، تلاشی برای خنداندن شرکت‌کننده‌ها نکرد و اتفاقا خودش بیشتر از همه خندید. با این حال حضورش به عنوان فیلمنامه‌نویسی که بخش مهمی از آثار کمدی ایرانی به دست او رقم خورده در کنار این کمدین‌ها فضای جالبی را رقم زد.

به گزارش هنر ام‌روز، سیامک انصاری گفت که از همان ابتدا و در مرحله پیش‌تولید «جوکر»، پیمان در جریان تولید آن بوده است و خود پیمان هم گفت وقتی احسان علیخانی طرح را برایش تعریف کرده، بلافاصله گفته که طرح به نظرش برنده است. او فضای جوکر را با حال‌وهوای پشت‌صحنه‌های آثار کمدی مقایسه کرد و گفت: «جوکر مثل پشت‌صحنه‌های ماست. یادتان می‌آید چطور غش می‌کردیم و زور می‌زدیم که نخندیم. پشت‌صحنه‌ هایمان خیلی خنده‌دارتر بود از خود اصل ماجرا.»

قاسم‌خانی گفت بعد از اینکه طرح جوکر را با او مطرح کرده‌اند چند نمونه خارجی از این برنامه را دیده و به نظرش درجه یک آمده. گفت به هر آنها دستشان برای شوخی کردن بازتر است. بعد هم به شوخی رو کرد به سام درخشانی و گفت: «خدارا شکر اینجا چنین شرایطی نیست چون با وجود کسی مثل سام، ممکن بود خطرناک شود.»مسئله باز نبودن دست کمدین‌ها در خلق آثار کمدی ایرانی، بحث را به جایی رساند که شروع کردند به حرف زدن درباره مشکلات ساخت کمدی در ایران. امین حیایی گفت که خیلی سال پیش، شرایط برای ساخت کمدی سخت‌تر بوده و الان فضا بازتر است. قاسم‌خانی با تعجب پرسید: «الان بازتر است؟ شاید یک دوره‌ای فضا باز شد اما الان نه.» ژوله هم با او همراهی کرد و گفت: «الان خیلی از سریال‌هایی که آن دوره ساخته شده را دیگر نمی‌شود پخش کرد.»

قاسم‌خانی توضیح داد: « همه‌مان می‌دانیم که داریم در چه شرایطی داریم کار می‌کنیم و چقدر دستمان بسته است. اما کاش به ما اعتماد کنند و بدانند ما هم بچه همین‌جا هستیم. قصد ناجوری پشت ماجرا نیست. اینکه می‌گویید بچه‌ها مخاطب این برنامه‌ها هستند و باید مراعات کنیم، آیا بچه‌ها بیرون از اینجا صدبار بدتر را نمی‌بینند و نمی‌شنوند؟ این مسئله بچه‌ها را از خودمان دورتر می‌کند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها