{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اگر به دنبال انگیزه هستید این پنج فیلم را از دست ندهید

اگر به دنبال انگیزه هستید این پنج فیلم را از دست ندهید
کدخبر : 14912

یکی از بهترین کارهایی که در اوقات فراغتتان می‌توانید انجام دهید دیدن فیلم است. دیدن فیلم باعث می‌شود به مدت چند ساعت از دغدغه‌های روزانه دور شوید.

هنرام‌روز: فیلم‌های انگیزشی برای افرادی که دوست دارند موفقیت را در تمامی بخش‌های زندگی خود لمس کنند، ضروری است. شاید تاکنون متوجه شده باشید که با دیدن یک فیلم انگیزشی تا مدت‌ها خاطرات و صحنه‌های مهم آن در ذهن شما ثبت می‌شود. شاید در کسب و کارتان با همان موقعیت‌های موجود در فیلم انگیزشی روبرو شوید و بتوانید با الهام گرفتن از واکنش‌های موجود در فیلم، مسائل خود را به بهترین شکل حل کنید و کسب و کار خود را پیش ببرید. در ادامه به معرفی پنج فیلم انگیزشی که باید ببینید می‌پردازیم. 

-ذهن زیبا

حدود بیست سال قبل بود که ران هاوارد، کتاب ذهن زیبا نوشته سیلویا ناسار را به یک فیلم جذاب به نام A Beautiful Mind تبدیل کرد و این فیلم به قدری خوب ساخته و پرداخته شد که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آن را به عنوان یک فیلم انگیزشی برتر شناسایی کردند. این فیلم در مورد ماجرای زندگی یک ریاضی‌دان به نام جان نش است. او در حوزه تحصیلی و کاری خود بسیار موفق است و زندگی درجه یکی هم دارد. او جایزه نوبل را هم می‌گیرد و به اوج قدرت در زمینه ریاضیات می‌رسد. او به روال زندگی ادامه می‌دهد تا جایی که فردی از او می‌خواهد در یک فرآیند رمزگشایی شرکت کند و بخش اصلی داستان از این‌جا آغاز می‌شود.

فیلم ذهن زیبا به این دلیل به عنوان یک فیلم انگیزشی شناخته می‌شود که نشان می‌دهد انسان با کمک نیروی اراده خودش می‌تواند به تمام چیزهایی که دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد دست پیدا کند. با افزایش نیروی اراده، مطمئن باشید که به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید. تماشای این فیلم انگیزشی را به همه افرادی که اهداف بزرگ دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

 

فیلم خارجی

-گلن گری گلن راس

فیلم گلن‌گری گلن راس با نام Glengarry Glen Ross یکی دیگر از فیلم‌های انگیزشی جذاب و عالی است که باعث می‌شود کمی در خودمان فرو برویم و فکر کنیم. در این فیلم شاهد دو روز از زندگی چهار فروشنده هستیم که این افراد در زمینه املاک و مستقلات کار و فعالیت می‌کنند. این فیلم با هنرنمایی ستارگان معروفی همچون آلپاچینو جذابیت بالایی پیدا کرده است. در این فیلم شاهد موجی از دروغ‌ها و خیانت‌هایی هستیم که افراد برای موفقیت در زمینه شغلی خود مرتکب می‌شوند.

با تماشای این فیلم یک درس بزرگ را یاد می‌گیریم و آن درس این است که مسیر کارآفرینی، راه اندازی و توسعه یک کسب و کار مسیر آسانی نیست و ممکن است با افراد متنوعی روبرو هستیم که لزوماً همه این افراد شخصیت‌های خوبی ندارند و این احتمال وجود دارد که به ما آسیب بزنند. بنابراین ما باید برای حفاظت از خودمان و سرمایه و کسب و کاری که در اختیار داریم، مراقب این دسته از افراد باشیم. در صورتی که می‌خواهید در نگرش خود را در این زمینه بهبود ببخشید، تماشای فیلم گلن‌گری گلن راس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فیلم خارجی

 

-سرآشپز

فیلم سرآشپز یا Chef یکی از بهترین فیلم‌هایی است که در لیست ۲۰ فیلم انگیزشی که باید ببینید آمده است. مطمئن هستیم که بسیاری از کارآفرینان مسیر این سرآشپز را پیموده‌اند. این آشپز در ابتدا از کار خود در رستوران برکنار می‌شود و به همین دلیل به فکر کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار می‌افتد. او یک کامیون سیار راه می‌اندازد و با فروش غذا به درآمد خوبی می‌رسد.

این فیلم کمدی و انگیزشی به شما می‌گوید که هیچ‌گاه نباید از رسیدن به آرزوهای خود ناامید شوید. همچنین در این فیلم خیلی خوب متوجه خواهید شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند چه تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کسب و کار شما بگذارد. جان فاورو که نقش آشپز داستان ما را بر عهده دارد، با استفاده از توییتر کسب و کاری عالی برای خود راه می‌اندازد و فروش خود را افزایش می‌دهد. اگر کسب و کار خود را از دست داده‌اید و می‌خواهید مسیر کارافرینی را شروع کنید، مطمئن باشید که با دیدن این فیلم حسابی هیجان‌زده می‌شوید و یک تصمیم جدی برای آینده خود می‌گیرید.

فیلم خارجی

-دست نیافتنی‌ها

فیلم دست نیافتنی‌ها با نام انگلیسی The Intouchables در سال 2011 ساخته و روانه بازار شد و به قدری زیبا و جذاب بود که منتقدان زیادی را به تحسین وادار کرد. این فیلم داستان یک نویسنده ثروتمند را روایت می‌کند که معلول می‌شود و با این معلولیت مجبور می‌شود که چند خدمتکار را برای خود استخدام کند. در بین این خدمتکارها یک فرد شوخ‌ طبع هم وجود دارد که یک جیب‌بر خیابانی است ولی نویسنده ثروتمند علاقه زیادی به این خدمتکار پیدا می‌کند و در نهایت همین جیب‌بر به یک شخصیت توانمند و سازنده تبدیل می‌شود.

درسی که می‌توان از این فیلم گرفت این است که هر انسانی با هر پیشینه و سابقه می‌تواند تحت تأثیر محیط و شرایط قرار بگیرد و تغییر کند. اشخاص کارآفرین و مدیران کسب و کار باید این موضوع را بدانند و سعی کنند خود و کارمندان خود را تحت تأثیر قرار دهند. این فیلم انگیزشی پر از نکات و درس‌های ارزشمند است و به همین خاطر تماشای آن به شما توصیه می‌شود.

فیلم خارجی

-نظریه همه چیز

فیلم انگیزشی نظریه همه‌ چیز یا Theory of Everything یکی از بهترین و فیلم‌های انگیزشی است که شایسته قرار گرفتن در بین 20 فیلم انگیزشی موفق سینمای جهان را دارد. این فیلم در مورد زندگی‌نامه و فراز و فرودهای زندگی استیون هاوکینگ صحبت می‌کند. وی یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان در تاریخ فیزیک است که همچون ستاره‌ای در آسمان این علم می‌درخشد. او نظریه بیگ بنگ یا مه‌بانگ را مطرح کرد که پیدایش هستی مربوط می‌شود.

او حین تحقیق و پژوهش ناگهان به نوعی از بیماری ام.اس مبتلا شد و دیگر نتوانست مثل یک دانشمند عادی کار کند ولی یادگیری و پژوهش را در هیچ حالتی رها نکرد و با پشتکار توانست جایزه نوبل را در علم فیزیک بگیرد. تماشای این فیلم برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می‌تواند بسیار مفید باشد؛ زیرا به آن‌ها می‌آموزد که تحت هیچ شرایطی نباید تسلیم شوند و تا آخرین نفس به تلاش ادامه دهند.

فیلم خارجی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها