{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت محمد علی کریمخانی

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت محمد علی کریمخانی
کدخبر : 14922

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت محمدعلی کریمخانی ذاکر اهل بیت(ع) و خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی را تسلیت گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدمهدی اسماعیلی آمده است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت محمدعلی کریمخانی ذاکر اهل بیت (ع) و خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت اسماعیلی آمده است:

 "انا لله و انا الیه راجعون

صدای ماندگار ذاکر خوش الحان اهل‌بیت عصمت و طهارت که دل‌های عاشقان امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به مضجع مطهر او گره می‌زد، خاموش شد و دوستدارانش را غرق در ماتم کرد.

استاد محمدعلی کریمخانی، نواگر نغمه‌های ولایی و عاشق و شیفته سالار شهیدان بود و هنر والا و صدای پرطنین خود را وقف حضرات معصومین نمود تا در روز واپسین دستگیر او باشند و در اعلی علیین پناهش دهند و چه سعادتی از این بالاتر که مردم چهره و صدای او را با امام رضا (ع) می‌شناختند و با قطعه «آمدم ای شاه پناهم بده» اشک می‌ریختند و حاجت خویش را به امام مهربان عرضه می‌کردند.

در آستانه ایام زیارتی مخصوص امام هشتم شیعیان، ضمن عرض تسلیت فقدان این ذاکر پیشکسوت و دلسوخته به عموم هموطنان، عاشقان حسینی و خانواده معزز استاد کریمخانی، از درگاه حضرت احدیت برای روح آن عزیز سفر کرده آمرزش و آرامش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها