{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فصل چهارم «عصر جدید» ساخته می شود؟

فصل چهارم «عصر جدید» ساخته می شود؟
کدخبر : 15341

شامگاه شنبه هجدهم تیرماه فینال فصل سوم مسابقه عصرجدید برگزار شد و در پایان این برنامه اعلام شد که تصمیمی برای ادامه ساخت آن وجود ندارد.

به گزارش هنر ام‌روز، شامگاه شنبه هجدهم تیرماه فینال فصل سوم مسابقه عصرجدید برگزار شد و در پایان این برنامه اعلام شد که تصمیمی برای ادامه ساخت آن وجود ندارد.

 فینال فصل سوم مسابقه عصر جدید شامگاه شنبه هجدهم تیرماه 1401 همزمان با شب عید قربان روی آنتن شبکه سه رفت. در پایان این مسابقه و زمانی‌که شرکت کننده‌ها برای صحبت نهایی روی سن حاضر شدند، داوران مسابقه هم نظراتشان را درباره کلیت فصل سوم و مسابقه فینال بیان کردند.

امین حیایی که در هر سه فصل مسابقه «عصر جدید» به عنوان داور حاضر است در بخشی از صحبت‌های خود، نکته جالبی را مطرح کرد و گفت :«گویا قرار نیست فعلا عصر جدید ساخته شود» که احسان علیخانی در تایید صحبت‌های او گفت :«بله»

همیشه احسان علیخانی در برنامه‌های پایانی فصول گذشته، خبر از تولید فصل جدید می‌داد، او حتی در پایان فصل دوم که همزمان بود با اوج شیوع ویروس کرونا اعلام کرد، که با فروکش کردن بیماری و مساعد شدن شرایط فصل سوم را تولید خواهد کرد. با این وجود او شنبه شب نه تنها خبر از تولید فصل چهارم نداد بلکه با قاطعیت حرف امین حیایی را تایید کرد.

مدتی است که در تلویزیون بحث تغییر و تحول ساختاری برنامه‌هایی نظیر «عصرجدید»، « خندوانه»، «دورهمی» و…. مطرح است .

«ستیلا و آنیسا» در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، « پیمان ابراهیمی» در رشته استندآپ کمدی، « احسان یاسین» در رشته خوانندگی ،«ساینا شیخی» در رشته دوبله، «علی طولابی» در رشته خوانندگی و «پهلوانک‌های ایران‌زمین» در رشته ورزش باستانی شش گروه و شرکت کننده‌هایی بودند که در فینال فصل سوم عصر جدید با هم به رقابت پرداختند.

نفرات برگزیده با رای مردم مشخص می‌شوند. مراسم معرفی برگزیدگان فصل سوم در شب عید غدیر و به شکل زنده پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها