{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیام‌های تسلیت رییس صداوسیما برای درگذشت ۲ بازیگر

پیام‌های تسلیت رییس صداوسیما برای درگذشت ۲ بازیگر
کدخبر : 15486

رئیس سازمان صداوسیما در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت اسماعیل شنگله و روح‌الله مفیدی ـ هنرمندان پیشکسوت کشورمان ـ را تسلیت گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، متن پیام پیمان جبلی برای اسماعیل شنگله بدین شرح است:

« باسمه تعالی
درگذشت استاد و هنرمند پیشکسوت کشورمان جناب آقای اسماعیل شنگله موجب تأثر شد. وی سالیان سال به هنر نمایش سرزمینمان وفادار ماند و با شناسایی استعدادها و تربیت جوانان مستعد و نیز با قلم زدن در حیطه ترجمه، به عرصه فرهنگ ایران خدمت صادقانه کرد.
استاد شنگله اگر چه بازیگری توانا بود و در آثار مختلف نمایشی نیز خوش درخشید اما تکاپوی جدی و علمی را به عنوان یک ضرورت ترجیح داد.
درگذشت این هنرمند گرانمایه را به خانواده گرامی‌اش و نیز خانواده بزرگ فرهنگ و خاصه اهالی محترم عرصه نمایش تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن درگذشته رحمت و غفران مسئلت دارم.
پیمان جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما»

اسماعیل شنگله، بازیگر پیشکسوت کشورمان بر اثر ابتلاء به کرونا در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت یکی از هنرمندان بازیگر و چهره پرداز را به خانواده و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

متن پیام پیمان جبلی به مناسبت درگذشت روح الله مفیدی، هم چنین است:

«باسمه تعالی

خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت جناب آقای روح الله مفیدی موجب تأثر شد. ایشان در عرصه بازیگری، چهره پردازی ، نقاشی و... توانا و نام آشنا بود . همواره تلاش کرد که کار خود را با جدیت در عرصه هنر، به انجام برساند. وی ، کار هنری را با عزمی ستودنی ادامه داد و از تخصص و تجربیات خود نسل جدید هنرمندان را برخوردار کرد. درگذشت این هنرمند ارجمند را به خانواده معزز و جامعه هنری کشورمان تسلیت می‌گویم و برای شان، رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

پیمان جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما»

روح الله مفیدی نصرآبادی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هم در سن ۹۳ سالگی بر اثر بیماری درگذشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها