{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احسان علیخانی از احتمال پایان «عصر جدید» گفت: اهل قهرمان‌بازی نیستم گاهی آدم وارد دوراهی‌هایی می‌شود که خیلی سخت است

احسان علیخانی از احتمال پایان «عصر جدید» گفت: اهل قهرمان‌بازی نیستم گاهی آدم وارد دوراهی‌هایی می‌شود که خیلی سخت است
کدخبر : 15526

صحبت‌های احسان علیخانی در شب پایانی فصل سوم عصر جدید.

به گزارش هنر ام‌روز، سرانجام و بعد از گمانه‌زنی‌ها و تایید و تکذیب‌ها، احسان علیخانی دیشب و امشب در دو برنامه پایانی «عصر جدید» از شروطی برای ادامه این برنامه گفت که احتمال پایان آن را بیش از هر زمانی کرده.
 دقایقی قبل در پایان فصل سوم برنامه هیچ اشاره‌ای به ساخته شدن فصل چهارم «عصر جدید» نکرد و گفت:«اتفاقی در این صحنه افتاد که تلویزیون در سی چهل سال گذشته تجربه نکرده بود. می‌خواهم خداحافظی کنم. اندازه بضاعت و شعور و توانمان که حتما در آن اشتباه و خطا بود به اندازه یک شوی تلویزیونی تلاش کردیم از استعدادها حمایت کنیم از اینجا به بعد مربوط به مسئولان و آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاست که از بچه ها و استعدادها حمایت کنند که خیلی‌هایشان احساس می‌کنند دارند به در بن‌بست می‌خورند.

ما تا جایی که می‌توانستیم تلاش کردیم که بچه‌ها بدانند استعدادشان می‌تواند دیده بشود و به آینده و برای ساختن کشورشان و برای آباد و آزاد شدنش و فوق‌العاده بودن‌شان در دنیا امیدوار بشوند. اگر قرار بود یک موقعی یک «عصر جدید» باشکوه‌تر و فوق‌العاده‌تر با حضور استعدادهای مختلف ساخته بشود امیدوارم کمک کنند رشته‌های جدید بیاوریم تا دخترها پسرها زن‌ها و مردها بتوانند استعدادشان را نشان بدهند»

علیخانی شب گذشته هم درباره موانع ادامه «عصر جدید» گفت:«ما به یک جایی رسیدیم که یا باید یک «پذیرش» اتفاق بیافتد که برویم سراغ شاخه‌های متعدد. اما ملاحظات جدی‌ای هست و رشته‌هایی هست که دعوت‌شان اینجا سخته. جنگ و دعوا و بحث و... هست. هرچند «عصر جدید» در شبکه سه یک اتفاق خیلی بزرگ بود. اجراهایی اینجا از دختران‌مان دیدیم که در چهل سال گذشته بی سابقه بود و اگر شرایط مساعد باشد چرا که نه. من اهل ادا اطوار نیستم و در جایی که خانه‌ام باشد دنبال قهرمان‌بازی نیستم. شرایط باید طوری باشد که بشود کار ویژه و بزرگی انجام داد. اما گاهی آدم وارد دوراهی‌هایی می‌شود که خیلی سخته. اگر قرار هست فصل بعدی ساخته بشود باید بزرگ‌تر، باشکوه‌تر با رشته‌های متعدد و دختر و پسر کنار هم باشند»

ماه گذشته بود که احتمال پایان «عصر جدید» با توجه به مخالفت مدیران تازه صدا و سیما و آغاز تولید برنامه استعدادیابی «قهرمان» مطرح شد. امشب علیخانی برای ادامه برنامه‌هاش شرط‌هایی را گفت که با توجه به جهت‌گیری مدیران فعلی بعید است اتفاق بیفتد.
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها