{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

عجیبترین نکات درباره‌ی «ناتالی پورتمن» که نمی‌دانستید!

عجیبترین نکات درباره‌ی «ناتالی پورتمن» که نمی‌دانستید!
کدخبر : 16114

ناتالی پورتمن بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی هالیوود است که با ضریب هوشی ۱۴۰ یک نابغه زیبا به شمار می‌رود. او در دانشگاه هاروارد درس خوانده و اسرار جالبی در زندگی شخصی و حرفه ای خود دارد.

۱. شهروند ایالات متحده آمریکا و اسرائیل است. پدربزرگ و مادربزرگش بیش‌تر اعضای خانواده‌ی خود را در هولوکاست از دست دادند، از جمله اجدادش را که در کمپ کار اجباری آشویتز در لهستان کشته شدند.

۲. دارایی خالص پورتمن ۴ میلیون دلار است.

۳. این هنرپیشه هالیوود در سن ۹ سالگی در یک پیتزافروشی و توسط یکی از جویندگان زیبایی Revlon کشف شد. او پیشنهاد مدل شدن را رد کرد تا روی هنرپیشگی تمرکز کند.

فیلم خارجی

۴. والدین ناتالی پورتمن دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای برای تمام صحنه‌های مربوط به سیگار کشیدن در فیلم حرفه‌ای داشتند. بزرگ‌ترین نگرانی آن‌ها درباره‌ی این فیلم خشونت نبود، بلکه بیش‌تر نگران خصوصیت سیگاری بودن ماتیلدا بودند. والدین او یک قرارداد سختگیرانه با کارگردان لوک بسون بستند که تنها ۵ صحنه‌ی سیگار کشیدن در فیلم باشد و ناتالی در آن‌ها نه به سیگار پک بزند و نه دود آن را بیرون بدهد، و شخصیت او باید در انتهای فیلم این عادت بد را ترک کند.

۵. پورتمن در سال ۲۰۰۳ با افتخار و با مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. زمانی ناتالی گفت: من به دانشگاه می‌روم. اهمیتی نمی‌دهم اگر حرفه‌ام را نابود کند. ترجیح می‌دهم باهوش باشم تا یک ستاره سینما.

۶. ناتالی با بهره‌ی هوشی ۱۴۰ تقریبا یک نابغه است.

۷. او چندزبانه است ـ می‌تواند به زبان‌های عبری، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی صحبت کند.

فیلم خارجی

۸. سال ۲۰۰۴ پورتمن در فیلم نزدیک‌تر، صحنه‌ای را به صورت کاملا عریان بازی کرد اما در نهایت او کارگردان (مایک نیکلاس) تصمیم گرفتند از آن استفاده نکنند. چرا که صحنه‌ی موردنظر بدون آن هم اثرگذار بود.

۹. سال ۱۹۹۷ ناتالی بازی در نقش وندی در فیلم طوفان یخ را رد کرد زیرا احساس می‌کرد بیش از حد تیره و تار است. این نقش به کریستینا ریچی رسید، که گفته است اغلب پروژه‌هایی به دستش می‌رسد که ناتالی رد کرده است

۱۰. در ۴ مارس سال ۲۰۰۶ میزبان برنامه‌ی زنده‌ی شنبه شب بود. در یک ویدئوی کوتاه کمدی، طی مصاحبه­ا‌ی با کریس پارنل، خودش را یک رپر گنگستر خشمگین به تصویر می‌کشد ( همراه اندی سمبرگ) و می‌گوید وقتی ماریجوآنا و کوکائین کشیده بود در دانشگاه هاروارد تقلب کرد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها