{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اتفاقات عجیب در پشت صحنه‌ی سینمت: از ضربه مغزی در «هانگر گیم» تا کلاه گیس «جیمزباند»

اتفاقات عجیب در پشت صحنه‌ی سینمت: از ضربه مغزی در «هانگر گیم» تا کلاه گیس «جیمزباند»
کدخبر : 16132

هنر سینما می تواند تاثیر زیادی روی مخاطب و جامعه داشته باشد و قادر است بر روی بسیاری از مسائل اجتماعی تاثیر بگذارد. به همین دلیل، تهیه کنندگان میلیاردها تومان برای ساخت فیلم ها خرج می کنند تا بتوانند نظر علاقه مندان را جلب نمایند.

دیدن فیلم و سریال، یکی از محبوب ترین سرگرمی های بشر به شما می رود. هنر سینما می تواند تاثیر زیادی روی مخاطب و جامعه داشته باشد و قادر است بر روی بسیاری از مسائل اجتماعی تاثیر بگذارد. به همین دلیل، تهیه کنندگان میلیاردها تومان برای ساخت فیلم ها خرج می کنند تا بتوانند نظر علاقه مندان را جلب نمایند. کارگردان ها، بازیگران و دیگر عوامل نیز ساعت ها وقت گذاشته و سختی های بسیار زیادی را تحمل می کنند.

برای این که یک اثر سینمایی باکیفیت ساخته شود، عوامل بسیاری باید با یکدیگر همکاری کنند. در ساخت یک فیلم همواره اتفاقات پیش بینی نشده زیادی رخ می دهد. بیشتر علاقه مندان در این رابطه اطلاعاتی ندارند و تنها نتیجه نهایی را مشاهده می کنند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم بیشتر به این رویدادها بپردازیم و شما را با اتفاقات کمتر شنیده شده فیلم های مورد علاقه تان آشنا سازیم. تا پایان همراه ما باشید.

شان کانری همیشه در سری فیم های جیمز باند از کلاه گیس استفاده کرده است

موهای شان کانری هنرپیشه سرشناس فیلم های جیمز باند، از سن هفده سالگی شروع به ریختن کرده و وی وجبور شده در هر هفت فیلم، از کلاه گیس استفاده نماید.

فیلم خارجی

نقش «دوری» در انیمیشن در جستجوی نمو، قرار بوده یک ماهی نر به نام گیل باشد

«الن دی جنرس» که با شوی تلویزیونی اش حسابی مشهور شده، صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. «اندرو استنتون» کارگردان این انیمیشن، قصد داشته یک ماهی نر را برای این شخصیت در نظر بگیرد، اما هنگامی که طنز پردازی های الن را در دفتر خود شنیده است، تصمیم گرفته کار دیگری انجام دهد. او برخورد با الن را یک موهبت الهی دانسته و از وی برای ایفای نقش دعوت به عمل آورده است.

458c671a-dcd8-405c-b3e6-0a67c9f2e7d1

رایان گاسلینگ به خاطر ظاهر نه چندان جذابش برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» انتخاب شد

وی به خاطر ظاهر نه چندان محبوب خود، توانست یکی از بهترین نقش های دوران حرفه ای خود را بازی کند. «نیک کاساوتیس» کارگردان فیلم به منزل او رفته و از رایان درخواست نموده تا به خاطر عدم محبوبیت، نداشتن جذابیت و تنها به خاطر معمولی بودنش، بازی در این نقش را قبول کند.

فیلم خارجی

جنیفر لارنس در فیلم «عطش مبارزه» نزدیک بوده جاش هاچرسون را ضربه مغزی کند

در فیلم عطش مبارزه که توانسته بود موفقیت زیادی به دست آورد، اتفاق جالبی افتاده است. آن ها در حال شوخی و خنده بودند، سپس لارنس به سمت جاش مشت زده و ضربه درست به گیج گاه وی برخورد کرده است. پس از این اتفاق وی بیهوش شده و روی زمین افتاده است. بر اثر این اتفاق، هاپرسون دچار ضربه مغزی خفیف شد. جنیفر لارنس از این حادثه بسیار ناراحت شده و مدام گریه می کرده است.

فیلم خارجی

او جی سیمپسون قرار بوده در فیلم ترمیناتور بازی کند

وی در زمان ساخت فیلم ترمیناتور، به تازگی از دنیای فوتبال بازنشسته شده بود. ظاهرا استودیوی فیلم سازی نخستین بار وی را برای بازی در نقش آرنولد پیشنهاد داده است. وقتی که جیمز کامرون کارگردان فیلم با این پیشنهاد مواجه شده، بسیار متعجب گشته و گمان کرده که این کار تنها یک شوخی است. ظاهرا استودیو گمان می کرده که وی هر ویژگی که یک نابودگر لازم است داشته باشد را دارد.در آن زمان همه او را دوست داشتند و همین معصوم و محبوب بودن او، وی را از نقش دور می کرد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها