{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مارتین اسکورسیزی شروع به ساخت سریال «دارو دسته‌ی نیویورکی‌ها» کرد

مارتین اسکورسیزی شروع به ساخت سریال «دارو دسته‌ی نیویورکی‌ها» کرد
کدخبر : 16155

سریال Gangs of New York در دست ساخت است و مارتین اسکورسیزی قرار است به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشد.

ساخت سریال Gangs of New Yorkبه کارگردانی و تهیه کنندگی مارتین اسکورسیزی آغاز شد. این سریال براساس رمان غیر داستانی The Gangs of New York که در سال ۱۹۲۷ منتشر شد، در دست ساخت است و میرامکس وظیفه تولید این سریال را بر عهده گرفته است. پیش از این مارتین اسکورسیزی برای کارگردانی فیلم دارودسته‌های نیویورکی محصول سال ۲۰۰۲ از این رمان الهام گرفته بود.

اسکورسیزی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال احتمالی حضور دارد و همچنین دو قسمت اول سریال Gangs of New York را کارگردانی خواهد کرد. برت لئونارد، نویسنده تلویزیون و نمایش‌نامه‌نویس که پیش از این در تیم نویسندگان سریال Shantaram حضور داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه‌های سریال Gangs of New York را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود که در سریال دارودسته‌های نیویورکی قرار نیست شاهد حضور همان شخصیت‌هایی باشیم که پیش از این در فیلم Gangs of New York دیده بودیم.

 

1665739959_A-Gangs-of-New-York-series-in-preparation-Martin-Scorsese-1024x536

درواقع در این سریال شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی هستیم و احتمالا با داستان متفاوتی نیز مواجه خواهیم بود. لئوناردو دیکاپریو، دنیل دی-لوئیس و کامرون دیاز، جیم برودبنت، جان سی ریلی، هنری توماس، استیون گراهام، ادی مارسن و برندن گلیسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gangs of New York حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم بیش از ۱۹۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و نامزد دریافت ۱۰ جایزه اسکار شده بود، اما در رسیدن به جایزه ناکام ماند.

احتمال دارد اتفاقات سریال Gangs of New York در شیکاگو و نیواورلئان جریان داشته باشد که پیش از این در سال ۲۰۱۳ قرار بود سریال این رمان در این دو شهر جریان داشته باشد. اسکورسیزی در آن زمان گفته بود که در آن دوره و تاریخ آمریکا هنوز داستان‌ها و شخصیت‌های بیشتری برای گفتن و پرداختن به آن است که قابلیت پرداختن به آن در یک فیلم دو ساعته نیست و یک سریال تلویزیونی اجازه می‌دهد تا داستانی گسترده‌تر با شخصیت‌های بیشتری را روایت کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها