{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جریمه ۲۵۰۰ پوندی روپرت گرینت به خاطر خندیدن در حین فیلمبرداری Harry Potter به اما واتسون

جریمه ۲۵۰۰ پوندی روپرت گرینت به خاطر خندیدن در حین فیلمبرداری Harry Potter به اما واتسون
کدخبر : 16179

جریمه ۲۵۰۰ پوندی روپرت گرینت به خاطر خندیدن در حین فیلمبرداری Harry Potter؛ خاطره «دردناک» تام فلتون از تمسخر اما واتسون ۹ ساله

هنرام‌روز: «تام فلتون» می‌گوید به خاطر خندیدن و تمسخر «اما واتسون» ۹ ساله در محل فیلمبرداری «هری پاتر»  هنوز «شرمسار» است. فلتون به تازگی در کتاب خاطرات «فراسوی چوب‌دستی: جادو و معایب جادوگر شدن» (Beyond the Wand: The Magic and Mayhem of Growing Up a Wizard) این خاطره «دردناک» را به یاد آورده است.

فلتون در چندگانه «هری پاتر» نقش «دراکو مالفوی» را بازی کرده و سه سال بزرگتر از «اما واتسون» بازیگر نقش «هرماینی گرینجر» است. این دو در حالی برای آزمون‌های بازیگری با یکدیگر ملاقات کردند که به ترتیب ۱۲ و ۹ ساله بودند.

فیلم خارجی

 

 

فلتون می‌نویسد در روزهای اول، میان گریفیندورهای جوان و رقبای آن‌ها تفرقه واقعی به وجود آمده است. «دنیل ردکلیف» بازیگر نقش «هری پاتر»، «روپرت گرینت» بازیگر نقش «ران ویسلی» و واتسون یک گروه سه نفره را تشکیل داده بودند و فلتون، «جیمی ویلت» بازیگر نقش «وینسنت کرب» و «جاش هردمن» بازیگر نقش «گرگوری گویل» در سوی دیگر گروهی بزرگسال‌تر را شکل داده‌اند.

فلتون به یاد می‌آورد: «به گمانم تصور می‌کردیم کمی جذاب‌تریم. اوقات فراغت را با هم می‌گذراندیم و به موسیقی رپ گوش می‌دادیم. وو-تنگ، بیگی، ۲پک.»

یک روز می‌شنوند که واتسون ۹ ساله قرار است برای همبازیانش یک نمایش رقص برگزار کند. فلتون می‌نویسد: «به شکلی قابل پیش‌بینی تحقیرآمیز رفتار کردیم. به درون نمایش اما خزیدیم، ولی این خزندگان با شروع رقص او سروصدا به پا کردند. پسرانی کثیفی بودیم، بیشتر از روی بی‌تجربگی و اینکه فکر می‌کردیم ناراحت کردن دیگران جذاب است، با این حال اما به وضوح از واکنش نسنجیده ما ناراحت شد.»

فلتون بعدها از واتسون عذرخواهی می‌کند: «همه فراموشش کردند. یک بی‌ملاحظگی نوجوانانه و احمقانه بود، اتفاقی که هر روز پیش می‌آید. بنابراین چرا آن لحظه در یاد من مانده؟ چرا یادآوری‌اش این همه دردناک است؟ پاسخ به نظر من این است که با گذر سال‌ها متوجه شدم که از میان همه ما، اما باید از سال‌های اول زندگی با مشکلات بیشتری دست به گریبان می‌شد و در وضعیت‌های دشواری مذاکره می‌کرد.»

فلتون در بخش دیگری از کتاب می‌گوید «روپرت گرینت» به خاطر خندیدن در حین فیلمبرداری ۲۵۰۰ پوند جریمه شده است. او به یاد می‌آورد که در صحنه کلاس درس استاد مک‌گوناگال با بازی «مگی اسمیت» رفتار «ناشایست» یک میمون دم کوتاه باعث خنده بازیگران می‌شده است. فتلون اضافه می‌کند که هر بار بازیگران جوان فیلمبرداری صحنه‌ای را خراب می‌کردند «یک کارت قرمز» از «کریس کلمبوس» می‌گرفته‌اند.

فلتون می‌گوید: «کارت قرمز به معنای این بود که باید ۱۰ پوند را درون یک کیف می‌گذاشتید، و در پایان فیلمبرداری، همه آن پول‌ها صرف امور خیریه می‌شد. نقشه خوبی بود برای اینکه ما را مرتب و منظم حفظ کند، اما همیشه جواب نمی‌داد.»

فلتون ادعا می‌کند که گرینت کمترین مقاومت را در برابر این جریمه‌ها نشان داده است: «به گمانم او بیش از ۲۵۰۰ پوند برای دو قسمت اول پرداخت کرد، چون نمی‌توانست خنده‌هاییش را کنترل کند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها