{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سفر به دنیای ناشناخته: تریلر جدید انیمیشن Strange World دیزنی

سفر به دنیای ناشناخته: تریلر جدید انیمیشن Strange World دیزنی
کدخبر : 16183

والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Strange World را منتشر کرده است که در آن شاهد سفر به دنیای ناشناخته و خطرناک هستیم.

هنرام‌روز: تریلر جدیدی از انیمیشن Strange World منتشر شده است. این تریلر که اخیرا با عنوان Special Look منتشر شده، تصاویر جدیدی از اتفاقات این انیمیشن علمی تخیلی دیزنی را به اشتراک می‌گذارد که در آن سه نسل از خانواده کلید باید با همکاری یکدیگر از خطرات دنیای ناشناخته عبور کنند و مأموریت خود را به پایان برسانند. همچنین در طول تریلر جدید انیمیشن Strange World شاهد نمایش موجود آبی رنگ و بامزه‌ای هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 

علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی دو پوستر جدید از انیمیشن Strange World را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

فیلم خارجی

 

فیلم خارجی

 

جیک جیلنهال، دنیس کواید، جابوکی یانگ وایت، گابریل یونیون، لوسی لیو و آلن تودیک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Strange World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دن هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن Strange World را بر عهده دارد. همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده داشته است.

 

این انیمیشن اورجینال اکشن و ماجراجویی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان‌های مشهور نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن Strange World قرار است به اعماق یک سرزمین ناشناخته و خطرناک سفر کنیم که موجودات خارق‌العاده در انتظار خانواده افسانه‌ای کلید هستند. خانواده‌ای از کاوشگران که اختلاف بین آن‌ها تهدیدی برای نابودی آخرین و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها است.

انیمیشن Strange World قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) اکران شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها