{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تغییرات باورنکردنی بازیگران برای رسیدن به نقش!

تغییرات باورنکردنی بازیگران برای رسیدن به نقش!
کدخبر : 16209

از کم‌وزیاد کردن وزن گرفته تا ورزش‌های سنگین، از گریم‌های زیاد تا رژیم‌های طاقت‌فرسا، همه تلاش‌هایی است که بازیگران برای ایفای بهتر نقش خود انجام می‌دهند.

هنرام‌روز: بازیگری، چقدر می‌تواند سخت باشد؟ تصور عموم این است که بازیگری صرفاً به خاطر سپردن یک سری مکالمات و بعد ادای آن‌ها در مقابل دوربین است. اما اگر از بازیگران بزرگ بپرسید، به شما خواهند گفت این شغل، نیاز به میزان زیادی مهارت، فداکاری و عشق دارد و خیلی بیش از صرفاً فرو رفتن در نقش برای ادای چند دیالوگ است. در ادامه چندین مورد از تغییر چهره بازیگران بزرگ سینما را برای شما معرفی می‌کنیم. 

تغییر چهره بازیگران هالیوود | جرد لتو (Jared Leto)

در سال 2000 و برای بازی در نقش یک معتاد هروئینی در فیلم «مرثیه‌ای برای یک رؤیا»، لتو 13 کیلوگرم وزن از دست داد. سپس برای فیلم «فصل 27» و شخصیت مارک دوید، 30 کیلوگرم وزن اضافه کرد و یکی از بیشترین تغییرات چهره بازیگران مرد هالیوود را د  این فیلم داشت. بعد از اتمام فیلم‌برداری و بازگشت به وزن نرمال، او مجدداً در سال 2013 و برای ایفا کردن نقش یک زن ترنس مبتلا به ایدز در «باشگاه خریداران دالاس» دوباره 14 کیلوگرم وزن کم کرد.

 

IMG_10082022_165551_856_x_482_pixel

 

دمی مور (Demi Moore)

ایفا کردن نقش اولین زن نیروی دریایی ارتش آمریکا، کار آسانی نبود. دمی مور برای بازی در نقش ستوان جردن اونیل در فیلم «جی آی جین»، تحت تمرین‌های سخت بدنی و آموزش حرکات رزمی قرار گرفت. به گفته خودش برای تمرین هر روز ساعت 4 صبح بیدار می‌شد تا قبل از شروع فیلم‌برداری در 8 صبح آمادگی لازم را به دست آورد. او برای آمادگی در این نقش سر خود را تراشید، در دوره‌های مربوط به افسران نیروی دریایی شرکت کرد و حرکات سخت رزمی را فراگرفت. به همین دلیل هم گریم او در فهرست سخت‌ترین تغییر چهره بازیگران زن هالیوود قرار گرفته است.

shrloz

 تغییر چهره بازیگران هالیوود | مت دیمون (Matt Damon)

تغییر وزن مت دیمون برای ایفای نقش / عجیب ترین تغییر چهره بازیگران هالیوود

موردی دیگر از تغییر چهره بازیگران مربوط به مت دیمون است. مت دیمون، سال 1996 برای بازی در نقش یک سرباز معتاد در «شجاعت در زیر آتش» طی صد روز، 18 کیلوگرم وزن کم کرد. این کاهش وزن فشار زیادی به غدد فوق کلیه او وارد کرد به‌طوری‌که مت تا یک سال بعد از اتمام فیلم‌برداری تحت درمان بود. مت در سال 2009 برای بازی در فیلم «اطلاع‌رسانی» 13 کیلوگرم وزن با خوردن فست‌فود اضافه کرد و در سال 2013 برای ایفای نقش مکس در فیلم «الیسیوم» تحت تمرینات سخت بدنسازی قرار گرفت تا برای نقش یک سرباز آموزش‌دیده، آمادگی بدنی لازم را پیدا کند.

تغییر چهره بازیگران هالیوود | هیو جکمن (Hugh Jackman)

تغییر هیکل هیوجکمن برای فیلم ولورین

در سال 2012 برای بازی در بخش اول نقش ژان وارژان در فیلم «بینوایان»، جکمن 10 کیلوگرم وزن کم کرد. سپس برای بخش دوم فیلم که شخصیت او پول‌دار شده و از فقر و تنگدستی نجات‌ یافته بود، 18 کیلوگرم وزن اضافه کرد. سپس در سال 2013 و برای نقش‌آفرینی در فیلم «ولورین» او 11 کیلوگرم دیگر وزن اضافه کرد و البته تمام این افزایش وزن را با تمرینات سخت بدنسازی به عضله تبدیل کرد. به خاطر تمام این موراد، نام او در فهرست تغییر چهره بازیگران هالیوود قرار گرفته است.

 

تغییر چهره بازیگران هالیوود | شارلیز ترون (Charlize Theron)

فیلم خارجی

 

شارلیز برای فیلم «هیولا» 14 کیلوگرم وزن اضافه کرد. فیلمی که به همه ثابت کرد ترون، بیش از صرفاً یک صورت زیباست. افزایش وزن وی برای بازی در نقش ایلین ورنوس، یک قاتل سریالی واقعی، جایگاه و نقش او را به‌عنوان یک بازیگر زن در هالیوود بسیار بالا برد. هر چند او گفته که اضافه وزنش به خاطر چاق نشان دادن شخصیت فیلم نبوده و صرفاً می‌خواسته فیزیک بدنی زنی که به خود اهمیت نمی‌دهد و خود را رها کرده است را به تصویر بکشد. ایفای این نقش او را جز لیست بازیگران هالیوودی با سنگین ترین گریم ها قرلر می‌دهد.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها