{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تارزان برادر السا و آنا بود! : نکات پنهان در انیمیشن‌های دیزنی

تارزان برادر السا و آنا بود! : نکات پنهان در انیمیشن‌های دیزنی
کدخبر : 16221

از زمانی که صنعت سینما جای خود را در زندگی مردم باز کرد، فیلم‌ها و انیمیشن‌های بسیار زیادی ساخته شده است. در این میان، انیمیشن ها با توجه به ظاهر جذاب و فانتزی شان، توانسته اند جایگاهی خاص میان کودکان و حتی بزرگسالان پیدا کنند. شرکت‌های زیادی در این زمینه به فعالیت می پردازند که از جمله سرشناس ترین آن ها می توان به «والت دیزنی» اشاره نمود. این کمپانی بهترین خاطرات دوران کودکی ما را ساخته و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. در بین داستان‌های انیمیشن‌های دیزنی هم.اره نکات پنهان ی وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم. در ادامه به مرور برخی از آن‌ها می‌پردازیم. 

 علاء الدین داستانی است که توسط یک فروشنده برای فروش لامپ هایش ساخته شده

یک فروشنده زرنگ و دانا در اول کارتون شروع به صحبت می‌کند و سعی دارد چیزی به شما می‌فروشد. شما قصد دارید محل را ترک کنید و او آخرین تلاشش را با درآوردن یک لامپ از آستینش انجام می‌دهد. او می گوید که این لامپ معمولی نیست و به این ترتیب داستان علاء الدین را برای شما روایت می‌کند.

فیلم خارجی

 

 

 

کارل در آغاز انیمیشن «آپ» جانش را از دست داد

در پنج دقیقه نخست این انیمیشن، داستان عشق کارل و همسرش روایت می شود که کاملا واقع بینانه به نظر می رسد. در ادامه شاهد چیزهای عجیبی مانند حرف زدن سگ ها و یا خانه پرنده هستیم. اگر فرض کنیم که این ماجرا در زندگی پس از مرگ (جایی که کارل سعی دارد همسرش را پیدا کند) رخ داده، همه چیز جور در می آید. در نظر داشته باشید که این فرضیه توسط یکی از کاربران اینترنتی مطرح شده است.

 

 

فیلم خارجی

 تارزان برادر آنا و السا بود

کریس باک یکی از کارگردانان انیمیشن «ملکه برفی» و کارگردان «تارزان» اظهار داشته که پادشاه و ملکه آرندل در حادثه کشتی کشته شدند. اما آن ها به یک جزیره استوایی هدایت شدند و در آن جا خانه ای درختی ساختند. پس از آن که ملکه پسری به دنیا آورد، یک پلنگ به آن ها حمله کرد و خانواده را کشت. تنها پسر کوچک زنده ماند و السا و آنا صاحب برادری به نام «تارزان» شدند.

فیلم خارجی

پدر و مادر آنا و السا در راه عروسی راپانزل جانشان را از دست دادند

جنیفر لی کارگردان انیمیشن «یخ زده» (ملکه برفی) اظهار داشته که پادشاه و ملکه «آرِندِل» در حال رفتن به عروسی در پادشاهی کشور همسایه بودند. راپانزل و فلین در روز تاجگذاری السا دیده می‌شدند. به نظر می‌رسد که حاکمان آرندل در حال سفر با کشتی به سوی عروسی بودند که در طوفانی سهمگین کشته شدند.

 

فیلم خارجی

 شخصیت جین در تارزان نوه دختری «بِل» در دیو و دلبر بود

اگر به آن ها دقت کنید، شباهت های بسیاری مانند علاقه به رنگ زرد و دوست داشتن مردان مشکل دار را مشاهده می نمایید. جین همانند بِل، با رفتاری مهربانانه و توام با صبر با تارزان برخورد می کند. نکته جالب دیگر اینجاست که جین همان وسایل چای خوری بِل مانند قوری و فنجان را در اختیار دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها