{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تارانتینو یک سریال هشت اپیزودی می‌سازد

تارانتینو یک سریال هشت اپیزودی می‌سازد
کدخبر : 16383

تارانتینو یک سریال هشت اپیزودی کارگردانی می‌کند

«کوئنتین تارانتینو» فاش کرد که در سال ۲۰۲۳ یک سریال هشت اپیزودی فیلمبرداری می‌کند. این کارگردان چهارشنبه این هفته در مصاحبه با «الویس میچل» برنامه‌هایش برای تولید این پروژه را فاش کرد. تارانتینو سابقه کارگردانی دو قسمت از سریال «سی‌اس‌آی» (CSI: Crime Scene Investigation) در سال ۲۰۰۵ را دارد. فوریه گذشته گزارش شده بود که تارانتینو در حال مذاکره است تا فصل جدیدی از سریال « توجیه شده» را بسازد.

تارانتینو در این مصاحبه می‌گوید پیش از کارگردانی «روزی روزگاری در هالیوود» یک نمایشنامه نوشته است. او علاوه بر این برای کارگردانی فیلمی بر اساس شخصیت «گروهبان فیوری» (Sgt. Fury) برای مارول اظهار تمایل می‌کند. «ساموئل ال. جکسون» در «دنیای سینمایی مارول» این نقش را بازی کرده است.

این فیلمساز در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید دهمین و آخرین فیلم او فیلمنامه‌ای «اریجینال» خواهد داشت. تارانتینو پیش‌تر «جکی براون» را بر اساس کتابی از «المور لئونارد» کارگردانی کرده اما می‌گوید آخرین فیلمش را از اثری اقتباس نمی‌کند. تارانتینو در سال‌‌های اخیر به تولید یک فیلم «پیشتازان فضا» (Star Trek) بزرگسالانه نزدیک شد اما این پروژه هیچ‌گاه ساخته نشد.

تارانیتنو اخیراً در مصاحبه با «هاوارد استرن» گفته بود که «روزی روزگاری در هالیوود» بهترین فیلم او و دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۵۰ بدترین دوران هالیوود است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها