{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بیانسه رکورد بیشترین گرمی تاریخ را شکست!

بیانسه رکورد بیشترین گرمی تاریخ را شکست!
کدخبر : 16706

سی و دو جایزه گرمی مقابل نام «بیانسه» به ثبت رسیده است.

«بیانسه» پس از برگزاری مراسم اهدای جوایز گرمی یکشنبه شب، با ۳۲ جایزه رکورد دریافت بیشترین گرمی تاریخ را شکست. این فوق‌ستاره موسیقی و بازیگر در بخش بهترین آلبوم دنس/الکترونیک برنده گرمی شد و رکورد «جرج شولتی» بریتانیایی-مجار را پشت سر گذاشت.

«بیانسه» پس از آنکه به صورت ایستاده تشویق شد گفت: «سعی می‌کنم خیلی احساساتی نشوم. فقط سعی می‌کنم این شب را درک کنم. می‌خواهم از خداوند برای محافظت از من قدردانی کنم. خدایا، متشکرم.» او در ادامه از والدین و خویشاوندانش یاد می‌کند و جایزه‌اش را به همسرش «جی-زی» و سه فرزندشان تقدیم می‌کند.

این خواننده برای ترانه «دستبند بزن» (Cuff It) با رکورد شولتی برابری کرد اما برای دریافت این گرمی در مراسم حضور نداشت. «ترور نوآ» مجری مراسم یادآور شد که «بیانسه» در راه رسیدن است و به شوخی اضافه کرد که شاید در ترافیک لس‌آنجلس گرفتار شده. خواننده دقایقی بعد از راه رسید و گرمی را در حالی که در میان حضار نشسته بود از مجری دریافت کرد. نوآ به شوخی گفت:‌ «تصور کردم که باید از زمان و مکان عبور کنید [و به این مراسم بیایید].»

«بیانسه» پیش از این مراسم ۲۸ جایزه گرمی در کارنامه داشت و بیش از هر هنرمند زن دیگری این جایزه را به خانه برده بود. او امسال نامزد ۹ جایزه گرمی بود که بیشتر آن‌ها را به واسطه آلبوم «رنسانس» (Renaissance) دریافت کرد. با وجود رکوردشکنی، «بیانسه» در بخش‌های مهم‌تر آلبوم و ترانه سال برنده گرمی نشد. او در بخش بهترین اجرای آراندبی با ترک «زنده باش» (Be Alive) از فیلم «شاه ریچارد» نامزد گرمی بود.

«بیانسه» و همسرش «جی-زی» بیشترین نامزدی گرمی را در تاریخ این مراسم دریافت کرده‌اند و هریک ۸۸ بار فرصت دریافت این جایزه را داشته‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها