{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صحنه‌های جنسی فصل چهارم سریال You به دلیل ازدواج «پن بجلی» به «صفر» رسیده است

صحنه‌های جنسی فصل چهارم سریال You به دلیل ازدواج «پن بجلی» به «صفر» رسیده است
کدخبر : 16733

فصل چهارم «تو» به تازگی از نتفلیکس منتشر شده است.

همراه با آغاز پخش فصل جدید سریال «تو» مخاطبان متوجه تغییرات اساسی این سریال شدند. تغییر محسوس فصل چهارم سریال «تو» نتفلیکس با استقبال بعضی از بینندگان مواجه نشده است. در این فصل برخلاف فصول پیشین شخصیت اصلی سریال با بازی «پن بجلی» در صحنه‌های جنسی زیادی دیده نمی‌شود.

بجلی در مصاحبه با پادکست «پادکراشد» (Podcrushed) فاش می‌کند که این تصیمیم آگاهانه و به درخواست خود او بوده است: «از «سرا گمبل» پدید‌آورنده سریال درخواست کردم: «می‌شود صحنه صمیمانه بیشتری بازی نکنم؟»» او اضافه می‌کند که از ابتدای تولید سریال به این درخواست فکر می‌کرده است.

بجلی ادامه می‌دهد: «اتفاقاً تصمیمی بود که پیش از پذیرش این نقش گرفتم. فکر نمی‌کنم که به شکل عمومی گفته باشم، اما یکی از مسائل اصلی این است که «آیا می‌خواهم خودم را در مسیری قرار دهم که همیشه یک بازیگر نقش اول آثار رمانتیک به شمار آیم؟»

او توضیح می‌دهد ازدواجش با «دومینو کرک» باعث می‌شود که این صحنه‌های جنسی او را معذب می‌کنند: «پیش از پذیرش سریال، پرسش این بود: اگر این نقش را رد کنم بازیگری من به پایان می‌رسد؟ به همه بازیگران مردی که دوست داری فکر کن. آیا آن‌ها کسی را می‌بوسند؟ آیا از این خیلی فراتر می‌روند؟ به جایی رسیدم که [فکر کردم]: «نمی‌خواهم چنین کنم. بنابراین به سرا گفتم: «تمایل من به صفر رسیدن [صحنه‌های جنسی] است، از ۱۰۰ به صفر رسیدن.»

بجلی می‌گوید گمبل از این درخواست و «صداقت» او استقبال می‌کند: «واکنش واقعاً مثبتی نشان داد و میزانش را به‌شدت کاهش دادند.»

فصل چهارم «تو» در دو بخش از نتفلیکس پخش خواهد شد. بخش دوم این فصل ۹ مارس در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد. در اپیزودهای جدید، شخصیت جو با بازی بجلی به لندن می‌رود و هویتی تازه پیدا کرده است. «لوکاس گیج»، «اد اسپیلرز»، «ایمی لی هیکمن»، «شارلوت ریچی» و «تیلی کیپر» دیگر بازیگران فصل چهار خواهند بود.

 

 

منبع: وبسایت 30NAMA NEWS

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها