{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی سه انیمیشن سریالی که ادامه لایو اکشن‌های معروف بودند

معرفی سه انیمیشن سریالی که ادامه لایو اکشن‌های معروف بودند
کدخبر : 5215

در حالی که ساخت اسپین‌آف فیلم‌های سینمایی نسبتا متداول است، چند سریال انیمیشنی نیز بر اساس فیلم‌های لایو‌اکشن ساخته شده‌اند که شاید طرفدارانشان از آن‌ها بی‌اطلاع باشند.

همه‌ی ما به نوعی برایمان عادی است که شاهد ساخته شدن و پخش فرنچایزهایی از فیلم‌های محبوبمان باشیم و یا دلمان بخواهد سریال‌هایی با حضور همان بازیگران و قهرمانان دوست‌داشتنی‌مان ببینیم، اما خیلی کم پیش می‌آید که یک انیمیشن یا سریال و مجموعه‌ی انیمیشنی از فیلم‌های لایواکشن ساخته شود و در بسیاری از مواقع به خاطر تغییر شخصیت‌های بزرگسال به کاراکترهای سرگرم‌کننده‌ی کودکانه مورد توجه قرار نمی‌گیرند و شناخته نمی‌شوند.

۳-اردک‌های قدرتمند (Mighty Ducks) اسپین‌آفی به نام تیم بیگانه‌ی اردک‌های ابرقهرمانی هاکی‌باز (An Alien Team Of Hockey-Playing Superhero Ducks) دارد.

اسپین‌آف لایو‌اکشن اردک‌های قدرتمند که در دیزنی پلاس با نام متغیرهای بازی (Game Changers) به نمایش درآمد بسیار متفاوت‌تر از اولین اسپین‌آف انیمیشنی است که در دهه‌ی ۹۰ در ABC پخش شد و فقط از نظر نام مشابه بود.

سریال انیمیشنی اردک‌های قدرتمند شامل تیمی از جنگجویان اردک با ابعاد دیگر با فناوری پیشرفته بود که خود را شبیه اردک‌های قدرتمند آناهیم (Anaheim Mighty Ducks) می‌کردند تا به نبرد با بیگانه‌ها بر روی زمین بپردازند. این انیمیشن اسپین‌آف منحصر‌به‌فرد فیلم‌های لایواکشن و تیم NHL جوان‌تر را نشان داد و کسانی که این سریال کوتاه را تماشا کرده بودند آن را به خاطر می‌آورند.

۲- رمبو و نیروی آزادیخواه او (Rambo & His Force Of Freedom) در برابر S.A.V.A.G.E مبارزه کردند.

فیلمی مانند نخستین خون (First Blood) که جان رمبو جانباز آسیب دیده‌ی جنگ را به تماشاگران معرفی کرد، ممکن است برای مجموعه‌های انیمیشنی برای کودکان گزینه‌ی مناسبی به نظر نرسد، اما این فرنچایز جنبه‌های خشن رمبو ۱۹۸۸ را کم رنگ کرد.

انیمیشن رمبو در کنار نیروی آزادی خواه جهانی خود با شرور فراموش نشدنی که با متخصصان مدیران انتقام، آنارشی و اخاذی جهانی، که به اختصار S.A.V.A.G.E.  نامیده می‌شود متحد شده بودند، مبارزه کرد.

۱-فروشنده‌ها؛ سریال انیمیشنی (Clerks: The Animated Series)

اولین پخش مستقل فیلم فروشنده‌ها (Clerks) به کارگردانی کوین اسمیت در سال ۱۹۹۴ تماشاگران را به وجد آورد و موفقیت خوبی در حرفه‌ی کارگردان او محسوب شد تا جایی که به کتاب‌های کامیک و تلویزیون کشیده شد. این موفقیت در حالی بود که او اغلب به شخصیت‌های اصلی ویو اسکیونیورس (View Askewniverse) که اولین نمایش فروشنده‌ها؛ سریال انیمیشنی در سال ۲۰۰۰ بود، بازگشت.

این سریال به دنبال منشی دانته و رندال به همراه کاراکترهای اصلی جی و سایلنت باب بود که در حین معامله با یک مشاور املاک مشکوک با صدای الک بالدوین دیده می‌شدند. طرفداران فیلم فروشنده‌ها به احتمال زیاد این سریال را از دست دادند زیرا فصل اول شش قسمتی بعد از پخش تنها دو قسمت در ABC لغو شد.

منبع : digikala.mag

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها