{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

افزایش انتشار کتابهایی با موضوع محیط زیست توسط انتشارات پنگوئن

افزایش انتشار کتابهایی با موضوع محیط زیست توسط انتشارات پنگوئن
کدخبر : 5759

انتشارات انگلیسی آمریکایی پنگوئن در هفته‌های گذشته ده‌ها جلد از کتاب‌ها و رمان‌های با موضوع طبیعت و محیط زیست منتشر کرده است و اعلام کرده همچنان به ادامه انتشار این ژانر از کتاب‌های داستان و مستند ادامه خواهد داد.

هنرام‌روز: ظاهراً شیوع ویروس کرونا زمینه‌ای فراهم کرده مردم به سمت داستان‌های محیط زیست علاقه‌مند شوند. از کتاب‌های نوشته‌شده توسط بیل گیتس موسس و مالک مایکروسافت گرفته تا آثار علمی‌تخیلی با موضوع طبیعت همگی کتاب‌هایی هستند که پنگوئن آنها را چاپ کرده و یا در دست چاپ دارد. مسئولان این انتشارات می‌گویند موضوع محیط زیست مسئله اساسی بشر روی کره زمین محسوب می‌شود و علاقه مردم نیز به این موضوع در سال‌های گذشته افزایش یافته است.

یکی از کتاب‌های منتشرشده و مشهور این انتشارات کتابی نوشته وانگاری ماتای، برنده جایزه صلح نوبل است که در کتابش از قدرت درختان و اینکه چرا بشر در حال نابودی جنگل‌ها تنها عامل زندگی انسان روی کره زمین است. کتاب‌هایی از ریچل کارسون زیست شناس مشهور و فقید آمریکایی و بررسی موضوع جنگ و تخریب محیط زیست توسط نائومی کلاین روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی کانادایی از جمله این کتاب‌ها محسوب می‌شود.

منبع ایبنا

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها