{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بنیامین احمد ۱۲ ساله با فروش NFTهای طرح نهنگ ۲۹۰ هزار پوند درامد داشت

بنیامین احمد ۱۲ ساله با فروش NFTهای طرح نهنگ ۲۹۰ هزار پوند درامد داشت
کدخبر : 5819

پسر ۱۲ ساله‌ اهل لندن با ایجاد مجموعه‌ای از آثار هنری پیکسلی به نام "نهنگ‌های عجیب" و فروش آن در دوران تعطیلات مدرسه حدود ۲۹۰ هزار پوند درآمد کسب کرد.

این دومین مجموعه NFT بنیامین احمد است و او درآمدهای خود را در قالب رمزارز اتریوم دریافت کرده و نگه می‌دارد.

ممکن است ارزش این رمزارزها بالا یا پایین برود و در صورت هک شدن یا خراب شدن کیف پول دیجیتالی که رمزارزها در آن نگهداری می‌شوند، هیچ ذخیره‌ای از آنها وجود ندارد. او هرگز حساب بانکی سنتی نداشته است.

E0704F94-B2FC-48DC-91C0-3B900269D856

همکلاسی‌های بنیامین هنوز از ثروت رمزنگاری شده جدید او خبر ندارند، هرچند که او ویدیوهایی در یوتیوب درباره این سرگرمی‌اش تهیه کرده است. 

بنیامین در کنار شنا، بدمینتون و تکواندو از این سرگرمی هم لذت می‌برد.

او می‌گوید: "توصیه من به سایر بچه‌هایی که شاید بخواهند وارد این فضا شوند این است که تنها تحت تاثیر همسالانشان، خود را مجبور به کدنویسی نکنند. درست همانطور که وقتی آشپزی را دوست دارید، آشپزی می‌کنید، یا اگر رقص را دوست دارید، می‌رقصید، این کار را هم انجام دهید، در حد توان خودتان".

پدر بنیامین، عمران که توسعه‌دهنده نرم‌افزار یکی از بخش‌های امور مالی سنتی است، بنیامین و برادرش یوسف را از سن پنج و شش سالگی تشویق می‌کرد که شروع به کدنویسی کنند.

نهنگ‌های عجیب دومین مجموعه هنری دیجیتال بنیامین محسوب می‌شود. مجموعه اول او با الهام از بازی ماینکرفت ساخته شده بود که فروش کمی داشت. این بار، بنیامین با الهام از یک تصویر Meme نهنگ پیکسلی محبوب و سبک هنری دیجیتال و همچنین استفاده از برنامه خود توانست مجموعه‌ای از ۳۳۵۰ نهنگ به سبک ایموجی‌های مختلف تولید کند.

او هم اکنون در حال کار روی سومین مجموعه خود است که برای طراحی آن‌ها از مضامین ابرقهرمانی الهام گرفته است. عمران صددرصد مطمئن است که پسر او قوانین کپی‌رایت را زیر پا نگذاشته است و برای مشاوره در مورد ایجاد علامت تجاری خود روی طراحی‌ها از وکلا و مشاوران زیادی کمک گرفته است.

با وجود NFT‌ ها یا ارز غیرقابل معاوضه دنیای هنر به دو دسته تقسیم شده است. برخی هنرمندان از آن به عنوان یک روش درآمد جایگزین مناسب یاد می‌کنند. اما در مورد خرید آن‌ها نیز تردیدهایی وجود دارد. به عقیده برخی افراد خرید NFT و چیزی که به ظاهر وجود ندارد بی‌معنی است

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها