{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جانی دپ»: «فرهنگ تحریم از کنترل خارج شده و هیچ‌کس در امان نیست»

«جانی دپ»: «فرهنگ تحریم از کنترل خارج شده و هیچ‌کس در امان نیست»
کدخبر : 6615

«جانی دپ» امرورز چهارشنبه (۲۲ سپتامبر) در جشنواره فیلم سن سباستین گفت که خود را قربانی فرهنگ تحریم می‌داند اما هیچ‌کس از این جنبش در امان نخواهد بود. او از مردم خواست به جای تحریم افراد مقابل بی‌عدالتی بایستند.

«ددلاین» گزارش می‌دهد که دپ در نشست مطبوعاتی جشنواره پیش از دریافت جایزه افتخاری «دونوستیا» گفته است: «در تاریخ از من به عنوان یک رویداد طولانی یاد خواهند کرد، رویدادی که به اندازه این ماجرا به درازا کشیده، این فرهنگ تحریم، این هجوم بی‌درنگ برای قضاوت بر اساس آنچه که اساساً منتشر شده تا فضا را مسموم کند.»

دپ ادامه می‌دهد: «[فرهنگ تحریم افراد] از کنترل خارج شده و من به شما قول می‌دهم که هیچ‌کس از آن در امان نخواهد بود. نه حتی یکی از شما. نه حتی آن افرادی که خارج از اینجا حضور دارند. هیچ‌کس در امان نیست.» او اضافه می‌کند: «این اتفاق تنها برای من روی نداد، افراد بسیاری دچارش شده‌اند. این جور مسائل برای زنان و مردان پیش آمده. کودکان از انواع مختلف این اتفاقات ناگوار رنج برده‌اند. متأسفانه در مقطعی فکر می‌کنند که عادی است.»

دپ در اظهاراتی که به نظر به شکایتش از نشریه بریتانیایی «سان» ارجاع می‌داد گفت: «مهم نیست اگر یک حکم، مجوز هنری را از کسی گرفته باشد. وقتی بی‌عدالتی اتفاق می‌افتد، چه علیه خودتان باشد چه کسی که دوستش دارید، چه کسی که به او ایمان دارید – بایستید، ننشینید. چون آن‌ها به شما احتیاج دارند.»

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها