{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«کیرا نایتلی» در فیلم Boston Strangler راز قتل‌های بوستون را کشف می‌کند

«کیرا نایتلی» در فیلم Boston Strangler راز قتل‌های بوستون را کشف می‌کند
کدخبر : 7166

فیلمبرداری پروژه از ماه دسامبر در بوستون آغاز خواهد شد.

«کیرا نایتلی» در فیلم «خفه‌کننده بوستون» (Boston Strangler) به نویسندگی و کارگردانی «مت راسکین» برای استودیوهای قرن بیستم بازی می‌کند. «ریدلی اسکات» و «کوین والش» به همراه «جوسی مک‌نامارا» از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. فیلمبرداری پروژه از ماه دسامبر در بوستون آغاز خواهد شد.

این فیلم بر اساس قتل‌های معروف بوستون ساخته خواهد شد و داستان واقعی «لورتا مک‌لاکلین» را بازگو  می‌کند، اولین گزارشگری که قتل‌ها را به هم مرتبط کرد و وجود قاتلی را افشا کرد که قربانیانش را خفه می‌کرد. او و همکار گزارشگرش «جین کول» برای گزارش مخوف‌ترین قتل‌های شهر با تبعیض جنسیتی دهه ۱۹۶۰ دست به گریبان بودند.

راسکین که متولد بوستون است در مورد مک‌لاکلین و کول با ردیابی خانواده‌های آنان تحقیق کرده است. نایتلی نقش مک‌لاکلین را بازی می‌کند و پس از این پروژه در «شب بی‌صدا» (Silent Night) دیده خواهد شد و در انیمیشن درام «شارلوت» (Charlotte) صداپیشگی می‌کند.

نایتلی در جشنواره تورنتو در مورد «شب بی‌صدا» به نویسندگی و کارگردانی «کامیل گریفین» گفته بود وقتی فیلمنامه این فیلم را خوانده هفتمین ماه بارداری خود را پشت سر می‌گذاشته و به‌شدت آن را مضحک یافته است: «همسر می‌گفت: «به چه می‌خندی؟» و من می‌گفتم: «همه‌شان می‌میرند!»» سپس، شش هفته بعد او دوباره فیلمنامه را می‌خواند: «در آن حالت هورمونی بی‌خوابی و شیردهی بودم و وقتی دوباره خواندمش آن را واقعاً خنده‌دار یافتم. بعد با کامیل ملاقات کردم و در موردش بحث کردیم… راجع به مصائب مادر شدن حرف‌های زیادی زدیم، جایی که شما هم یک جان را به دنیا می‌آورید و هم ترس را.»

نایتلی چند ماه قبل ادعا کرد که زیر نگاه مردان در صحنه‌های جنسی فیلم دیگری بازی نخواهد کرد: «این کار را مطلقاً ممنوع نکرده‌ام اما در مورد بازی مقابل مردان به نوعی ممنوع کرده‌ام. علتش تا حدی غرور و نیز نگاه جنس مذکر است. حالا وقتی می‌خواهم در این صحنه‌ها بازی کنم احساس بسیار ناخوشایندی دارم. بیش از حد مغرورم و بدنم به دنیا آوردن دو فرزند را تحمل کرده و من ترجیح می‌دهم که چندین مرد برهنه نشوم.»

منبع : سینمانیوز 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها