{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پخش فیلم‌های کمدی ایران و جهان در روزهای آتی

پخش فیلم‌های کمدی ایران و جهان در روزهای آتی
کدخبر : 7911

شبکه نمایش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان را پخش می کند.

به گزارش هنر ام‌روز، این شبکه هفته آینده به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت ۲۱ در بخش صحنه گران پخش خواهد کرد.

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش که از شنبه ۱ تا ۷  آبان ماه ساعت ۱۳ به روی آنتن می روند عبارتند از: «شاه کلید»، «چک»، « نام و نام خانوادگی »، «خواب فروش»، «تصادف ممنوع»، «فرود هشتم»، «راه آبی ابریشم».

همچنین فیلم های منتخب خانوادگی شبکه نمایش که بخش ثابت این شبکه هستند، ساعت ۱۹ پخش خواهند شد. این فیلم ها در هفته پیش رو به ترتیب شامل: «رمی»، «سفر به چین»، «بازگشت به اورا»، «رسوایی آرمسترانگ»، «قهرمان سرعت»، «کوهی میان ما» و «شیر» خواهند بود.

منتخبی از فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان که در باکس صحنه گران و در طول هفته ساعت ۲۱ به روی آنتن خواهند رفت شامل «زیر درخت هلو»، «پس گروهان هفتم چی شد؟»، «احمق و احمق‌تر ۲» ، «دی دی و ارثیه فامیلی»، «جنجال بزرگ»، «نیش زنبور» و «غریبه‌ها در شهر» می‌شوند.

شبکه نمایش در ساعت ۲۳ آثاری چون: «غول بزرگ مهربان»، « مردی که خیلی کم می دانست» ، «ماموریت خارق العاده»، «قاعده بازی»، «روز بعد از فردا»، «دستبرد به بانک» و«دره روشنایی» را پخش می کند.

به گزارش ایسنا، منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش شامل: «انتقام پلنگ صورتی»، «احمق ها در آکسفورد»، «من و اسب آبی» ، «شمال از شمال غربی»، «آناند»، «آفتاب سرخ» و «فرار به سوی پیروزی» هستند که در ساعت یک بامداد روی آنتن خواهند رفت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها