{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«نیسان آبی» به‌خاطر سکته مهران غفوریان، متوقف شد

«نیسان آبی» به‌خاطر سکته مهران غفوریان، متوقف شد
کدخبر : 7920

تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» از توقف ضبط این سریال در پی بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل قلب باز این بازیگر خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز، احسان ظلی‌پور در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ادامه ضبط سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» با توجه به مشکلی که برای مهران غفوریان ایجاد شد، با بیان اینکه ضبط سریال با بیمار شدن این بازیگر متوقف شده است، توضیح داد: مهران غفوریان قبل از این هم چون در سریال «خاتون» بازی داشت، به صورت پراکنده سر صحنه «نیسان آبی» حاضر می‌شد؛ برای همین در قسمت‌های باقیمانده این مجموعه حتما باید حضور داشته باشد. ما فعلا کار ضبط سریال را متوقف کرده و برای قسمت‌های باقیمانده منتظر آقای غفوریان مانده‌ایم تا ان‌شاءالله بهبودی کامل پیدا کرده و سر پروژه بازگردد.

اخبار مرتبط:

مهران غفوریان: یه سکته ریز زدم

قلب مهران غفوریان جراحی شد

مهدی غفوریان از حالِ برادرش می‌گوید

برای لبخندهای مهران غفوریان؛ بمانید برای ما

واکسن کرونا باعث سکته مهران غفوریان شد؟

او افزود: حدودا دو تا سه هفته از کار سریال «نیسان آبی» باقی مانده است اما ما پنج قسمت آماده پخش داریم و فکر نمی‌کنم تأخیری در پخش سریال ایجاد شود.

ظلی‌پور در پایان گفت: ما منتظر می‌مانیم تا حال مهران غفوریان بهتر شود و ادامه کار را بگیریم. پزشک معالج ایشان گفته است که به امید خدا تا یک ماه دیگر بهتر می شوند و برای ادامه کار بازمی‌گردد؛ آن موقع قسمت‌های باقیمانده ضبط می‌شود.

به گزارش ایسنا، سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی کمیل روحانی این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و تا به حال یک قسمت از این سریال کمدی با بازی حسین یاری و مهران غفوریان، یکتا ناصر و بهناز جعفری عرضه شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها