{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نظر جیم جارموش و ریدلی اسکات در مورد گلشیفته فراهانی

نظر جیم جارموش و ریدلی اسکات در مورد گلشیفته فراهانی
کدخبر : 7925

گلشیفته فراهانی از تجربه فوق‌العاده حضور در سریال "تهاجم" سخن گفت. این بازیگر مورد تحسین جیم جارموش و ریدلی اسکات دو کارگردان بزرگ هالیوود قرار گرفته است.

به گزارش هنر ام‌روز، گلشیفته فراهانی که در اینستاگرام دارای ۱۲ میلیون دنبال‌کننده است اما در آمریکا به‌ویژه تا پیش از "آزادسازی" (Extraction) "کریس همسورث" برای مخاطبین آمریکایی ناشناخته بود، همزمان با پخش سریال "تهاجم" (Invasion) شبکه اپل تی‌وی+ با نیویورک تایمز به گفتگو نشسته است. فراهانی می‌گوید: "مثل دایناسوری بودم که به سینما متعهد است. [اما سریال "تهاجم"] فوق‌العاده‌ترین تجربه تمام عمرم بوده."

فراهانی می‌گوید وقتی برای بازی در سریال علمی-تخیلی "تهاجم" که امروز جمعه (۲۲ اکتبر) پخش شده قراردادی منعقد می‌کرده نمی‌دانسته که خود را درگیر چه نوع پروژه‌ای خواهد کرد: "هیچ نمی‌دانستم، حتی نمی‌دانستم داستان در مورد چیست. در مورد بیگانگان فضایی نمی‌دانستم. در مورد هیچ‌چیز نمی‌دانستم."

این بازیگر ۳۸ که از سال ۲۰۰۸ در فرانسه زندگی می‌کند در مورد شخصیت "انیشا" در سریال "تهاجم" به نویسندگی "سایمون کینبرگ" و "دیوید ویل" می‌گوید: "از سایمون شنیدم که این شخصیت قرار است با یک قداره یا چنین چیزی یک بیگانه را از بین ببرد. گفتم: "شوخی می‌کنید؟""

به گزارش 30نما، فراهانی که در فیلم تریلر جاسوسی "یک مشت دروغ" (Body of Lies) سابقه همکاری با "ریدلی اسکات" و "لئوناردو دی‌کاپریو" را دارد، اما شهرت جهانی‌اش را بیشتر مدیون فیلم‌هایی چون، "آزادسازی"، "درباره الی" (About Elly) "اصغر فرهادی" و "پترسون" (Paterson) "جیم جارموش" است.

جارموش در مصاحبه با "نیویورک تایمز" در مورد همکاری با گلشیفته می‌گوید: "عاشق حضورش شدم. عاشق چشمان شیطنت‌آمیزش و بازیگوشی او شدم. به عنوان یک انسان روحیه بسیار مثبتی دارد."

فراهانی در ادامه از علت گرایش به بازی در یک سریال تلویزیونی می‌گوید: "مثل دایناسوری بودم که به فیلم و سینما متعهد باشد. هیچ پیشنهادی را جدی نمی‌گرفتم چون می‌خواستم سینما را زنده نگه دارم.

او می‌گوید: همان‌قدر که درام و تراژدی در خود دارم، یک دلقک هم هستم. فیلم‌هایی بازی کرده‌ام که در موقعیت‌های مضحک قرار داشته‌ام، اما خیلی دوست دارم در اثری بازی کنم که واقعاً خنده‌دار باشم چون هستم. اولین کسی که این را به من گفت "ریدلی اسکات" بود وقتی که در فیلم "مشتی دروغ" بازی می‌کردم. او گفت: "برترین خصوصیت شما به عنوان بازیگر کمدی است." بنابراین بله، امیدوارم که یک روز اتفاق بیفتد.

کینبرگ فراهانی را حتی پیش از "سم نیل" بازیگر کهنه‌کار "پارک ژوراسیک" (Jurassic Park) برای "تهاجم" انتخاب کرده است. این فیلمساز در مورد سریال می‌گوید: "یک سریال حول محور بیگانگان فضایی است. اما در واقع در مورد ظرافت و آسیب‌پذیری و انسانیت شخصیت‌هاست. نقشی است که [فراهانی] می‌داند چگونه بازی کند، صرف نظر از موقعیتش."

فراهانی که در حین انجام مصاحبه با والدینش در اسپانیا حضور داشته به نوشته "نیویورک تایمز" برای دنباله "آزادسازی" نت‌فلیکس بازمی‌گردد اما پیش از آن در فیلمی به کارگردانی "آرنو دپلشن" مقابل "ماریون کوتیار" جلوی دروبین می‌رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها