{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین واکنش آلک بالدوین به کشته شدن فیلمبردار فیلمش: در شوک و ناراحتی هستم و با پلیس همکاری می‌کنم

اولین واکنش آلک بالدوین به کشته شدن فیلمبردار فیلمش: در شوک و ناراحتی هستم و با پلیس همکاری می‌کنم
کدخبر : 7928

ماجرای کشته شدن تصادفی مدیر فیلمبرداری و مجروح شدن کارگردان فیلم «زنگار» توسط آلک بالدوین همچنان ادامه دارد. پلیس سانتافه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این شلیک مرگبار در سرصحنه این فیلم وسترن است.

به گزارش هنر ام‌روز، این شلیک حدود ساعت ۱:۵۰ دقیقه عصر در سرصحنه فیلمبرداری در مزرعه‌ای به نام بونانزا کریک اتفاق افتاده است. در زمانی که صحنه در حال تمرین نهایی یا فیلمبرداری بوده است. آنچه هنوز مشخص نیست این است که به چه دلیل پرتابه‌ای از درون سلاحی شلیک شده که باید با گلوله مشقی کار می‌کرده است و آیا اشتباها از گلوله جنگی استفاده شده یا پرتابه ای به طور تصادفی وارد لوله سلاح شده. اما کلانتری سانتافه هنوز قرار بازداشت کسی را در این زمینه صادر نکرده است.

هاچینز بعد از گلوله خوردن با هلی‌کوپتر به بیمارستان نیومکزیکو در آلبوکرکی منتقل شده است اما متاسفانه در آنجا به دلیل جراحات وارده فوت کرده. کارگردان اما به یک مرکز درمانی منتقل شده و سپس از آنجا مرخص شده.

الک بالدوین خانم عکاس را کشت/ اتفاق تلخ در صحنه فیلمبرداری

الک بالدوین در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد نوشت:«هیچ کلامی نمی‌تواند میزان شوک و ناراحتی من را درباره تصادف تراژیکی که جان هالیانا هاچینز، که مادر و همسر و همکار بسیار تحسین شده ما را گرفت، بیان کند. من به طور کامل با تحقیقات پلیس درباره چگونگی وقوع این تراژدی همکاری می کنم و با همسر هاچینز هم در ارتباط هستم و همدردی و حمایت خودم را به همسر و خانواده اش اعلام می‌کنم. قلب من برای شوهرش و پسرش و هرکسی که هالیانا را می شناخته و دوست داشته، شکسته است.»

جهان سینما در حال تسلیت و همدردی برای درگذشت هالیانا هاچینز ۱:۵۰ ساله است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از ستاره‌های در حال خیزش فیلمبرداری توسط مجله فیلمبردار آمریکایی معرفی شده بود. او در سال ۱۹۷۹ در اوکراین به دنیا آمده بود و بعد از کار در صنعت مستند در بریتانیا به لس آنجلس آمده بود. از جمله آثار او می‌توان به فیلم‌های مستقلی مثل « Blindfire» و « Darlin» اشاره کرد. آخرین پست اینستاگرامی او در سرصحنه همین سریال بوده با این کپشن که:«از خوبی‌های فیلمبرداری وسترن این است که می‌توانی در روزهای تعطیل اسب سواری کنی!»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها