{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حمله کیهان به آتیلا پسیانی: نگاه نکردن به تلویزیون پز روشنفکری است

حمله کیهان به آتیلا پسیانی: نگاه نکردن به تلویزیون پز روشنفکری است
کدخبر : 8215

چگونه یک بازیگر نه چندان مطرح و محبوب، تلویزیون را قبول ندارد اما یکسره در سریال‌های مختلف تلویزیونی بازی می‌کند و همزمان هم مدعی نگاه نکردن تلویزیون می‌شود؟

به گزارش هنر ام‌روز، یک بازیگر که با مجموعه‌های تلویزیونی شناخته شده است، در گفت‌وگو با یک برنامه زرد اینترنتی به رسانه ملی و مردم ایران اهانت کرد.

روزنامه کیهان نوشت: این بازیگر در گفت‌وگو با فریدون جیرانی مدعی شد که سالهاست تلویزیون نگاه نمی‌کند! این ادعا در حالی است که وی از سال ۱۳۶۱ تا سال جاری در چندین مجموعه تلویزیونی یا فیلم کوتاه تلویزیونی بازی کرده است که آخرین آنها مجموعه همبازی محصول شبکه دو سیما بوده است.

حال، پرسش این است چگونه یک بازیگر نه چندان مطرح و محبوب، تلویزیون را قبول ندارد اما یکسره در سریال‌های مختلف تلویزیونی بازی می‌کند و همزمان هم مدعی نگاه نکردن تلویزیون می‌شود؟ آیا این بی‌صداقتی و ادعای عجیب؛ توهین به شعور مخاطبان و مردم و نیز صدا وسیما نیست؟

باید گفت متاسفانه طی سال‌های اخیر نگاه نکردن به تلویزیون – به قول یکی از ترانه سرایان و مجریان قدیمی- تبدیل به پز شبه روشنفکری شده است و جالب اینکه تمامی مدعیان پرهیز از رسانه ملی، هم مخاطب رسانه ملی هستند و هم در پروژه‌های پیشنهادی تلویزیونی و نیز رادیویی نقش‌آفرینی می‌نمایند و اغلب هم پولهای کلان مطالبه می‌کنند! و البته همین طیف نیز با مصاحبه‌های زرد خود با رسانه‌ها و شبه رسانه‌های زرد پالس همراهی با اپوزیسیون ورشکسته تاریخ مصرف گذشته می‌دهد!

جا دارد صدا و سیما از این پس در دادن پیشنهاد بازی به بازیگرانی که از تلویزیون متنفر هستند، تصمیم جدی بگیرد تا مجبور نباشند علیرغم میلشان، سریالهای خود را هم نگاه نکنند!

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها