{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رضا توکلی، بازیگر پیشکسوت: اعتبار تلویزیون به همراهی افراد صاحب ایده است

رضا توکلی، بازیگر پیشکسوت: اعتبار تلویزیون به همراهی افراد صاحب ایده است
کدخبر : 8465

تلویزیون روزبه‌روز رقبای بیشتری برای خود می‌بیند و روزبه‌روز کارش برای رقابت سخت‌تر می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، رضا توکلی، بازیگر باسابقه تلویزیون با بیان این مطلب گفت: اعتبار تلویزیون برای همه عوامل مهم است و بخش عمده آن‌ها که به همکاری در تولید سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون می‌پردازند، دوست دارند ماحصل کار بهترین شکل را داشته باشد، پس باید حمایت لازم از ایده‌ها و طرح‌های بکر صورت گیرد.

بازیگر سریال‌های «فاصله‌ها» و «دارا و ندار» ادامه داد: تلویزیون روزبه‌روز رقبای بیشتری برای خود می‌بیند و روزبه‌روز کارش برای رقابت سخت‌تر می‌شود. زمانی بود که دی‌وی‌دی فیلم‌های خارجی با زیرنویس فارسی، رقیب سریال‌ها بود و حالا از در و دیوار محصول سرگرم‌کننده می‌بارد.

الان به غیر از داخل و سریال‌های شبکه خانگی و پلت‌فرم‌هایی که همه جور فیلم و سریال خارجی را به صورت دوبله ارائه می‌دهند، با انبوهی از محتوای سرگرم‌کننده در شبکه‌های اجتماعی هم مواجهیم و در عین حال کلی شبکه ماهواره‌ای داریم که در حال پخش سریال و فیلم برای مخاطبان فارسی‌زبان هستند. معلوم است که با ابزار دو دهه قبل نمی‌شود امروز رقابت کرد.

توکلی عنوان کرد: تلویزیون باید سریال‌ها و برنامه‌هایی بسازد که قابلیت رقابت با محصولات روز را داشته باشند و این مسئله محقق نمی‌شود، مگر با بها دادن به طرح و برنامه‌های جدید. آقایان از کمبود طرح جدید ننالند، چون کم نیستند پیشکسوتانی که طرح می‌دهند ولی توجهی نمی‌شود.

بازیگر «مردان آنجلس» و «سفر سبز» افزود: آقایان به جای آنکه کمبود طرح را بهانه کنند، شرایط را برای اجرایی شدن طرح‌های جدید فراهم کنند، با این حال این کار انجام نمی‌شود و در همان پروژه‌هایی که روی غلتک می‌افتد نیز آن قدر بدقولی و بدحسابی مالی مشاهده می‌شود که بسیاری از همکاران، دلخور می‌شوند. اعتبار تلویزیون به همراهی افراد صاحب ایده است، پس باید طوری برنامه‌ریزی کنند که این افراد، با ارائه طرح‌های تازه و بکر همچنان به همکاری با تلویزیون ادامه دهند نه اینکه فقط حلقه‌ای بسته از افراد بتوانند کار کنند.

این بازیگر ابراز امیدواری کرد: در اثرگذاری بالای تلویزیون شکی نیست، چون هم رسانه رسمی مملکت است و هم تقریباً تمام مردم قبل از هر رسانه دیگر، سری به این رسانه می‌زنند و برای همین اگر تلویزیون بتواند مخاطبان خود را اقناع کند، سعی می‌کنند کمتر به سمت رسانه‌های دیگر بروند، پس باید امیدوار باشیم به استفاده بیشتر مدیران تازه تلویزیون از ایده‌های بکر و افراد درجه یک.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها