{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زندگی رضا رویگری مستند شد

زندگی رضا رویگری مستند شد
کدخبر : 8510

زندگی شخصی و هنری رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت کشورمان در قالب سه بخش، مستند شد.

به گزارش هنر ام‌روز، ابولفضل محمدباقر، تهیه کننده مستند پرتره "رضا رویگری" در گفت و گویی با ایسنا از پایان تصویربرداری این مستند خبر داد.

وی گفت: در این مستند تلاش شد تا زندگی رضا رویگری در سه بخش به تصویر کشیده شود؛ سه بخشی که ایشان در دو بخش آن در میان مردم بیشتر شناخته شده اند، یعنی بازیگری و موسیقی اما یک بخش که کمتر مردم او را می شناسند، بخش نقاشی رضا رویگری است.

این تهیه کننده همچنین بیان کرد: رضا رویگری با نقاشی های بسیار زیبا و تاثیرگذار، کمتر در بین مردم شناخته شده اند که در این مستند تلاش کردیم نقاشی هایش را با توضیحاتی که برای هر کدام از  آثارش می دهند، به تصویر بکشیم.

او ادامه داد: آقای رویگری حدود پنج آلبوم دارند که در آنها ترانه های زیبایی وجود دارد اما مردم بیشتر او را با ترانه "ایران ایران" می شناسند.

محمدباقر در پایان به وضعیت جسمانی و بیماری این هنرمند پیشکسوت اشاره کرد و گفت: آقای رویگری به دلیل سکته مغزی حدود چندین سال است که در خانه بستری است و حال و روز مساعدی ندارد و همسرش(تارا کریمی) از او مراقبت می کند. لازم است در همین جا از تهیه کنندگان و کارگردانان حوزه های سینما بخواهیم که از چنین هنرمندان باسابقه ای که بنا به دلایلی مثل بیماری، دیگر توان بازی ندارند، با نقش های متناسب در فیلمنامه هایشان بهره ببرند و آنها را یاری کنند. همچنین از شبکه مستند سیما به دلیل ارج نهادن به منظور تولید چنین مستندهای ارزشمندی و مدیر محترم شبکه مستند، آقای یزدی و مدیر تولید شبکه، آقای ناصری تشکر می کنم.

به گزارش ایسنا، مستند پرتره "رضا رویگری" به تهیه کنندگی ابوالفضل محمدباقر، مجری طرحی، جابر ماجدی، کارگردانی ابوالفضل توکلی، تصویربرداری ابوالفضل علایی و محمد ورزنده و با مدیر تولیدی امیرحسین بوجاری برای پخش از شبکه مستند سیما تهیه و تولید شده است.

زندگی رضا رویگری مستند شد

زندگی رضا رویگری مستند شد

 

زندگی رضا رویگری مستند شد

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها