{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

منوچهر هادی: اصغر فرهادی هم نمی‌تواند همه را راضی کند

منوچهر هادی: اصغر فرهادی هم نمی‌تواند همه را راضی کند
کدخبر : 8773

منوچهر هادی: یک چیزی وجود دارد که کار من را تماشا می‌کنید

به گزارش هنر ام‌روز، منوچهر هادی در گفت و گو با روزنامه فرهیختگان درباره مسیر این سالهایش در فیلم‌سازی و سریال‌سازی گفت: علاوه‌بر اینکه باید حرفی بزنم، وظیفه اولی که دارم این است که فیلم‌هایم مخاطب را سرگرم کند و فضای شاد و مفرحی برای او ایجاد کند. احساس می‌کنم این در وجود من است.

در ایام کرونا من 10 ماه بیکار بودم. بعد از «گیسو» هفت‌ماه بیکار بودم که «نیسان آبی» کلید خورد. در پنج‌سال سه سریال ساختم و نمی‌دانم چرا اینقدر سریال‌ها و کارهای من دیده می‌شود. نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند من 14 ماه در سال سر فیلمبرداری هستم. فکر نمی‌کنم ساخت سه سریال در پنج سال زیاد باشد

هنوز رکورد فروش روزانه، رکورد هفته و رکورد ماهانه برای رحمان است. چرا تهیه‌کننده با این شرایط نباید دنبال من بیاید؟ چرا من نباید فیلم بسازم؟ هم پلتفرم نماوا گیسو را کار کرد و هم فیلیمو گیسو را کار کرد و دوباره حاضر هستند با من کار کنند. دلیل چیست؟اصلا یک‌میلیون نفر با فیلم‌های من مخالف باشند. حق هم دارند. من نمی‌توانم همه را راضی نگه دارم.

کامنت‌های فیلم آقای فرهادی را بخوانید، همه به ایشان اعتقاد داریم و به ایشان افتخار می‌کنیم. شاید کلا خط فکری ایشان سلیقه برخی نباشد ولی نمی‌توان گفت فیلمساز بدی است. باز هم نمی‌تواند همه را راضی نگه دارد.

من به جایی رسیده بودم که می‌گفتم منوچهر هادی هرچه بسازد مردم می‌بینند. دل را هم دیدند و گیسو را هم دیدند. کامنت برای من آمده بود که این چه فیلم‌هایی است که می‌سازید، 9 کار را عنوان کردند که بد است. وقتی کار بد است چرا نگاه می‌کنید؟ 9 کار از من دیده‌اید و شاکی هستید؟ بهتر نیست کارهای من را نگاه نکنید؟ مطمئنا یک چیزی وجود دارد که کار من را تماشا می‌کنید.

من موقع فیلمسازی اصلا به منتقد فکر نمی‌کنم. من برای منتقد فیلم نمی‌سازم. ابتدا برای حیثیت خودم سعی می‌کنم فیلم خوب بسازم. بعد برای مخاطب فیلم می‌سازم.

من کم‌فروشی نکردم. ممکن است یک فیلم آن‌طور که انتظار داریم استقبال نشود. این به معنای کم‌فروشی من نیست. یک‌سری کامنت‌ها فحش و ناسزاست و سراغ ادبیاتی می‌روند که مشخص است طرف در چه خانواده‌ای است والا نقد خوب کارساز است.

من یک فیلمساز صنعتی هستم. وقتی نیسان آبی را می‌سازم به صنعت سینما و پلتفرم فکر می‌کنم و اینکه مخاطب راضی باشد. شوخی جنسی آنچنانی هم نمی‌کنم.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها