{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کلاس‌های دانشجویان دو مقطع تحصیلی دانشگاه صدا وسیما حضوری شد

کلاس‌های دانشجویان دو مقطع تحصیلی دانشگاه صدا وسیما حضوری شد
کدخبر : 8911

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگا صدا و سیما از برگزاری حضوری کلاس‌های برخی از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز، حجت الاسلام و المسلین علی معتمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونا در حال کنترل است، دانشگاه صدا و سیما کلاس درس دانشجویان ترم آخر مقاطع کارشناسی ارشد و کاردانی را به صورت حضوری برگزار می‌کند.چراکه این دانشجویان در ترم آخر تحصیل خود هستند و دیگر به دانشگاه بازنمیگردند. البته کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی همچنان به صورت "مجازی" تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: نظر به اینکه حضور دانشجویان در دانشگاه مغتنم است و فضای دانشگاه صدا و سیما به دلیل وسعتی که دارد، امکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را دارد، خوابگاه‌ها با ظرفیت یک نفر در هر اتاق پذیرای دانشجویان هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با اشاره به برگزاری جشن استقبال از نودانشجویان این دانشگاه افزود: این جشن روز گذشته برای ورودی‌های ۱۴۰۰ مقاطع کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار شد و امروز نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود. از جمله برنامه‌های استقبال از نودانشجویان، حضور دانشجویان در دانشکده‌ها و یدار و آشنایی با روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌ها بود.

 حجت الاسلام و المسلین معتمدی در رابطه با فرآیند ثبت نام دانشجویان ساکن شهرستان گفت: مراحل ثبت نام دانشجویان ساکن شهرستان به صورت حضوری برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، سال تحصیلی ۱۴۰۰ با موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا و با مجوز وزارت علوم،تحقیقات و فناوری از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری در دانشگاه صدا و سیما آغاز شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها