{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پلیس به سرنخ‌های تازه‌ای درباره بقایای جسد جیمی هافا رسید

پلیس به سرنخ‌های تازه‌ای درباره بقایای جسد جیمی هافا رسید
کدخبر : 8942

اف‌بی‌آی به سرنخ تازه ای درباره محل دفن احتمالی جیمی هافا رهبر اتحادیه کارگران آمریکا و یکی از کاراکترهای فیلم «مرد ایرلندی» دست پیدا کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، پلیس آمریکا تقریبا بعد از نیم قرن جستجو برای یافتن بقایای جسد جیمی هافا رهبر اتحادیه کارگران آمریکا، به محل سابق دفن زباله های نیوجرسی رسید.

اف بی آی روز جمعه ۲۰ نوامبر تایید کرد که تیمی از بازرسان پزشکی قانونی این مجموعه از دیترویت و نیوآرک مدارکی درباره یک قطعه زمین در جرسی سیتی جمع آوری کرده اند و در حال تجزیه و تحلیل این موضوع هستند.

مارا اشنایدر مامور ویژه این پرونده البته به صراحت نامی از جیمی هافا نبرد با این حال NBC تایید کرد اف بی آی در واقع در این ماموریت به دنبال جسد جیمی هافا رییس اتحادیه تیمستر است که در سال ۱۹۷۵ در میشیگان برای همیشه ناپدید شد و تا مدت ها شایعه بود که در نیوجرسی دفن شده است.

تا به حال طی این سال ها درباره محل دفن احتمالی جیمی هافا جستجوهای فراوانی صورت گرفته با این حال هیچگاه این تحقیقات به نتیجه نرسیده است.

شخصیت جیمی هافا در تاریخ آمریکا بسیار مشهور است، در سینما جک نیکلسون و آل پاچینو دو تا از بزرگترین ستاره های سینمای آمریکا این کاراکتر را بازی کرده اند. آل پاچینو برای بازی در نقش جیمی هافا در مقابل رابرت دنیرو در فیلم «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی نامزد جایزه اسکار نیز شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها