{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مرگ پدر "بابک خرمدین" در زندان

 مرگ پدر "بابک خرمدین" در زندان
کدخبر : 9008

اکبر خرمدین که به سرطان مبتلا بود به خاطر ایست قلبی صبح امروز در زندان رجایی شهر فوت کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، اکبر خرمدین از اینکه فرزندان و دامادش را به طرز فجیعی به قتل رسانده و مثله کرده بود گلایه ای نداشت پس از قتل های جنجالی اکبر خرمدین امروز در زندان جان باخت.

اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین پس از کشتن بابک به جنایت های دیگری که کرده بود اعتراف کرد.

اکبر خرمدین مدتی در زندان بود و اکبر خرمدین گفته بود اگر از زندان بیرون آید دیگر فرزندانش را نیز به قتل می رساند.

مرگ پدر بابک خرمدین در زندان رجایی شهر

رسیدگی به این پرونده با کشف مثله شده بابک خرمدین در اکباتان آغاز شد و ساعتی بعد اکبر خرمدین به قتل پسرش اعتراف کرد.در حالی که متهم اعتراف کرد با همدستی همسرش پسر خود را کشته و مثله کرده بود؛چند روز بعد نیز اعتراف کرد که دختر خود و دامادش را نیز به قتل رسانده بوده است.

عصر بیست و پنجم اردیبهشت سال 1400 مأموران پلیس شهرک اکباتان در جریان کشف جسد مثله شده مردی در یک سطل زباله واقع در خیابان نفیسی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات ماموران پلیس و تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان مطرح ایران است.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس بررسی های کارشناسی درباره محیط جغرافیایی و چگونگی ارتکاب جرم را در محل کشف جسد مثله شده آغاز کردند. تحقیقات دقیق تر توجه ماموران را به دوربین مداربسته بانکی که رو به روی سطل زباله بود جلب کرد.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز قضایی برای بازبینی دوربین مداربسته به بانک مراجعه کردند و بی وقفه 5 ساعت فیلم دوربین مداربسته را لحظه به لحظه رصد کردند.

ماموران پلیس در بازبینی 5 ساعته فیلم دوربین مداربسته مشاهده کردند که مردی از یک خودرو ” ال 90 ” سفید رنگ با چمدانی که جسد مثله شده بابک خرمدین در آن بود پیاده شده و چمدان را داخل سطل آشغال پرتاب و از صحنه جرم متواری شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها