{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خنده‌هایی که ملیکا زارعی را مجری کرد!

خنده‌هایی که ملیکا زارعی را مجری کرد!
کدخبر : 9045

ملیکا زارعی، مجری برنامه های کودک درباره استفاده درست از فضای مجازی توصیه کرد: همه با هم باید تلاش کنیم تا از این فضا در جهت کامل شدن خودمان اسفاده کنیم نه اینکه با استفاده نادرست متضرر شویم.

به گزارش هنر ا‌م‌روز، ملیکا زارعی به این پرسش پاسخ داد که چرا اسم خاله شادونه برای شما انتخاب شد؟ و گفت: در این برنامه به دنبال اسمی فانتزی برای مجری بودیم که پیام آور شادی و دوستی برای بچه ها باشد که به نظرم این اسم خوبی است و در کنار آن هم به دنبال مجری شاداب و خوشرویی بودند که من به خاطر خوشرویی و خنده هایم برای اجرای این برنامه انتخاب شدم.

وی همچنین درباره عشق و علاقه اش به بچه ها توضیح داد: از بچگی، بچه‌های کوچکتر از خودم را دوست داشتم و عاشق بچه ها هستم و با آنها ارتباط دوستانه دارم ولی از زمانی که مادر شدم این حس مادری به عشق و علاقه من افزود و حس بهتری در کنار بچه ها دارم.

خاله شادونه سپس به دشواری های کاری در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به خاطر کرونا مجبور هستیم بدون حضور بچه ها برنامه را اجرا کنیم که این کار برایم سخت تر است، چون من از بچه ها انرژی می گیرم. وقتی در کنار بچه ها هستم خودم را در دوران کودکی می بینم و فکر می کنم هنوز بچه هستم و این حس روی اجرای من موثر است.

ملیکا زارعی در پایان گفت و گوی خود با رادیو صبا درباره موضوع برنامه عصر صبا (فضای مجازی) نیز اظهار کرد: من در فضای مجازی به دنبال این هستم که چیزی به دانسته هایم اضافه کنم و کامل تر شوم. این فضا بسیار متنوع است و متاسفانه برخی استفاده نادرست از این فضا می کنند و این باعث می شود که از این فضا آسیب ببینند. به نظرم همه باید تلاش کنیم از این فضا در جهت کامل شدن خودمان استفاده کنیم نه اینکه با استفاده نادرست از آن متضرر هم شویم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها