{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چرا این بازیگر را دیگر در کارهای مهران مدیری نمی‌بینیم؟

چرا این بازیگر را دیگر در کارهای مهران مدیری نمی‌بینیم؟
کدخبر : 9203

غلامرضا نیکخواه، هنرمندی که اغلب او را در قاب سریال های طنز دیده ایم، در زمینه پرداخت حرفه‌ای به مقوله کمدی در تلویزیون معتقد است: وقتش رسیده تلویزیون کمی انعطاف نشان بدهد و خودش را تغییر بدهد، نه اینکه روز از نو روزی از نو باشد.

به گزارش هنر ام‌روز، این بازیگر که مدتی است در شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد، درباره پیشنهادهایش به تلویزیون در مقوله تولید کمدی، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر کارها در شبکه نمایش خانگی یا همان پلتفرم ها تولید می شود و با تلویزیون وارد یک رقابت شده است؛ البته ناگفته نماند که صداوسیما هم تا جایی که من اطلاع دارم مدتی است مشغول ساخت چندین سریال طنز شده است. من اخیرا توفیق همکاری با تلویزیون را نداشتم و مدتی است در شبکه نمایش خانگی مشغول هستم ولی می دانم هم آن طرف کار طنز می سازند و هم شبکه نمایش خانگی طنز می سازد. به نظرم اتفاق خوبی است و ان شاءالله کم‌ کم تلویزیون بتواند دوباره مردم را با کارهای خوبش جذب کند.

هرچه جلو می رویم سانسورها بیشتر می شود

نیکخواه درباره اینکه به عنوان هنرمندی که سالهاست در عرصه طنز فعالیت دارد، مدیوم تلویزیون را بیشتر می پسندد یا شبکه نمایش خانگی؟ خاطرنشان کرد: مسلماً یکی از محاسن شبکه نمایش خانگی این است که آزادی بیشتری دارد و محدودیت‌های تلویزیون را ندارد. به نظرم تلویزیون هم باید کمی انعطاف نشان بدهد، تغییراتی به خود بدهد ولی متاسفانه هرچه جلوتر می رویم فشارها و سانسورها بیشتر می‌شود و این اتفاق خوبی نیست. به نظرم باید این ذهنیت کمی بازتر شود و به محیط اطراف و جامعه بیشتر نگاه شود تا کارها بتوانند جاذبه لازم را به دست بیاورند.

تلویزیون کمی واقع بینانه تر با قضایا برخورد کند

این هنرمند همچنین یادآور شد: تلویزیون خانه ما بوده و سال ها برایش کار کرده ایم، مسلما دوستش داریم و قطعاً بیننده بیشتری نسبت به شبکه نمایش خانگی دارد ولی باید این امتیازات کنارش باشد و کمی واقع بینانه تر با قضایا برخورد کند تا دست فیلمساز برای نوشتن، ساختن و کار کردن بازتر باشد؛ به خصوص در زمینه کار خانم ها که باید در کار کردن آزادی عمل بیشتری ایجاد شود. ان شاءالله با تغییراتی که اخیراً در صداوسیما ایجاد شده و رئیس سازمان تغییر کرده اتفاقات بهتری بیفتد. امیدواریم ایشان (پیمان جبلی) با سیاست‌ها و هدفی که در جذب و جلب مخاطب دارند، موفق شوند.

«نیسان آبی» با همه کاستی ها، کار خوبی شده است

بازیگرسریال های «زیر آسمان شهر»، «در حاشیه»، «مرد هزار چهره»، «بزنگاه»، «قرعه» و «راه در رو» در بخشی دیگر از صحبت هایش درباره همکاری‌ با منوچهر هادی، کارگردان سریال «نیسان آبی» که اکنون برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است، توضیح داد: «نیسان آبی» سومین همکاری بنده با آقای هادی است و از همکاری با ایشان راضی ام. نقشی که در این مجموعه دارم (سرهنگ سازگار)، کاراکتر بسیار قشنگی است و خودم دوستش دارم. حالا در قسمت های بعدی قشنگ تر هم خواهد شد. در واقع سرهنگ سازگار آدم نقدپذیری است و کسانی هم که نظری دارند راحت با او در میان می‌گذارند و او هم دوست دارد و با کمال میل از نقدها و پیشنهادات استقبال می کند و به مردم کمک می کند. به هرحال «نیسان‌آبی» با همه کاستی ها، کار خوبی است و مردم هم از آن استقبال کرده‌اند، حتی شنیده ام در خارج از کشور هم بسیار دیده شده و نظر مثبتی داشتند. مسلماً به مرور زمان کار بهتر هم خواهد شد، چون اتفاقاتی که باید بیفتد هنوز شروع نشده و قصه قطعاً جذاب تر خواهد شد. بازیگران خوبی به مرور به کار اضافه خواهند شد که کار را جذاب تر می کند.

نیکخواه در ادامه به توقف کوتاه مدت «نیسان آبی» اشاره کرد و توضیح داد: مدت کوتاهی به خاطر شرایط مهران غفوریان که باید استراحت می کرد، کار متوقف شد که خوشبختانه مجدداً از سر گرفته شد.

مشکلی با مهران مدیری ندارم/بازی در کنار رضا عطاران

«چرا مانند گذشته با مهران مدیری کار نمی کنید؟»؛ این هنرمند در پایان صحبت هایش در پاسخ به این پرسش، تصریح کرد: مشکلی با آقای مدیری نداریم، هر موقع که کارگردان احساس نیاز کند و لازم بداند کارش نیاز به شخص خاصی دارد، حتماً تماس می گیرد و دعوت به کار می‌کند تا به الان پیشنهادی از سوی ایشان نداشتم اما مشکلی هم با هم نداریم. حتماً لازم نبوده همکاری داشته باشیم. فعلاً با شبکه نمایش خانگی همکاری می کنم. در حال حاضر هم مشغول بازی در یک سریال طنز برای این شبکه هستم ولی از آنجا که در قراردادمان قید شده، اجازه توضیح بیشتر ندارم تا زمانی که خود گروه خبر بدهند. فقط می توانم بگویم در این مجموعه در کنار رضا عطاران کار می کنیم، ان شاءالله کمی بگذرد حتما خبرهایش را می دهند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها