{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زاکانی وارد می شود/ ورود شهرداری تهران به فیلم سازی و شاید تئاتر

زاکانی وارد می شود/ ورود شهرداری تهران به فیلم سازی و شاید تئاتر
کدخبر : 9207

شهردار تهران اعلام کرد: مصمم هستیم با حمایت و تولید آثار نمایشی نقش شهرداری را در شکل‌گیری جریان تمدن‌ساز در عرصه فرهنگ و هنر ایفا کنیم.

به گزارش هنر ام‌روز، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پردیس سینمایی ملت به تماشای فیلم‌ «منصور» نشست. وی بعد از تماشای فیلم عنوان کرد: «مصمم هستیم با حمایت و تولید آثار نمایشی نقش شهرداری را در شکل‌گیری جریان تمدن‌ساز در عرصه فرهنگ و هنر ایفا کنیم.»
به گزارش همشهری، شهردار تهران درباره فیلم «منصور» گفت: «این فیلم به تصویر کشیدن خاطرات شهید ستاری بود. فیلم «منصور» اوج غیرت و خودباوری شهید ستاری را به زیبایی به تصویر کشیده بود. امنیت، عزت و بزرگی که امروز از آن یاد می‌کنیم مرهون این زحمات است.»

وی در ادامه با تشکر از کسانی که فیلمی چون «منصور» را به تصویر کشیده‌اند، گفت:«امیدوارم این غیرت و این خودباوری متکی به ایمان که از ستاری یک قهرمان ساخته را باز هم ببینیم.»
زاکانی همچنین در توییتر خودش فیلم «منصور» را روایتی جذاب از یک قهرمان واقعی خواند و نوشت: «‎منصور روایتی جذاب از یک ‎قهرمان واقعی است. به عنوان یکی از شاگردان مکتب امام، به هنرمندان کشور دست مریزاد می‌گویم که توانسته‌اند گوشه‌ای از تاریخ پرافتخار ملت ایران را روایت‌ کنند. مصمم هستیم با حمایت و تولید آثار نمایشی نقش شهرداری را در شکل‌گیری جریان تمدن‌ساز در عرصه فرهنگ و هنر ایفا کنیم.»
فیلم «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی که به زندگی شهید ستاری می‌پردازد، تاکنون یک‌میلیاردو۱۰۰میلیون تومان بلیت فروخته است. این فیلم قرار بود در نمازجمعه دیروز به‌صورت رایگان برای نمازگزاران اکران شود که با مخالفت سازمان اوج روبه‌رو شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها