{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند

فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند
کدخبر : 9560

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه امروز فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند، گفت: از آنجاییکه در تربیت خبرنگاران تخصصی و کادرسازی ضعیف هستیم باید این مشکل را برطرف کنیم و خبرنگار هر حوزه‌ای در بطن آن حوزه فعالیت کرده و به موضوعات اشراف کامل داشته باشد.

به گزارش هنر ام‌روز، «عباس محمدیان» روز دوشنبه در یک نشست خبری که در سرسرای شهید جعفری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، از دموکراسی در رسانه‌ها حمایت کرد و افزود: باید شرایط را طوری تغییر دهیم تا خبرنگاران بتوانند از مدیران بی‌عرضه شکایت کنند نه اینکه آنها از خبرنگاران شکایت کرده و اصحاب رسانه را به دادگاه بکشانند.

رییس سازمان بسیج رسانه: فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند

 

وی رسانه‌ها را نقطه پیشرفت و تحول استان کرمانشاه دانست و اظهار داشت : قدرت، عزت و فرهنگ در رسانه‌های این استان وجود دارد و هر مدیری باید در خدمت رسانه باشد نه اینکه رسانه در خدمت مدیران باشد و لازم به ذکر است که رسانه‌ها باید تریبون صدای مردم باشند نه اینکه اهداف و جریانات سیاسی را نمایندگی کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر استقلال رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ای که وابستگی داشته باشد در سنگر مزدوران کار می‌کند و این درحالی است که استقلال رسانه‌ها می‌تواند نقشه پیشرفت و توسعه شهر، استان و کشور را ترسیم کند.

محمدیان با اشاره به اینکه امروز رسانه قدرت حیات بشریت است، گفت: تشکیل جبهه رسانه نیازمند نخبگان و قلم به دستانی است که دل در گرو پیشرفت و تعالی کشور، نظام و انقلاب دارند و اولویت ما این است که ظرفیت‌های موجود فعال جبهه رسانه را در راستای خط مقدم جنگ رسانه‌ای ساماندهی کنیم و از ظرفیت‌ها و سلیقه‌های مختلف رسانه‌ای استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه هر کجا که انقلاب دچار کندی حرکت شده و یا نیاز به جریان‌سازی انقلابی داشته است، بسیج ورود کرده و میدان‌دار عرصه‌های سخت چه در جنگ تحمیلی، چه در جنگ نرم و چه در جنگ رسانه‌ای بوده است، افزود: باید تلاشمان این باشد که رسانه‌های داخلی مرزشان را فراتر از مرز ایران ببینند و بسترسازی و شبکه‌سازی کنند تا بتوانیم در جبهه برون مرزی انقلاب اسلامی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های خوب رسانه‌ها نقش ایفا کنیم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها