{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اخبار جالب جنیفر لوپز و دیگر ستارگان هالیوود

اخبار جالب جنیفر لوپز و دیگر ستارگان هالیوود
کدخبر : 9679

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

به گزارش هنر ام‌روز، این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

چند وقت پیش فتوشوت‌هایی از کایلی جنر در بارداری به همراه همسر و دخترشان استورمی که برای مجله W گرفته شده بود در فضای مجازی لو رفت. این عکس‌ها قرار بود در آخرین شماره‌ی این مجله منتشر شوند اما به دلیل اتفاق ناگواری که در کنسرت اخیر تراویس اسکات افتاد و به دلیل فشار جمعیت 10 نفر کشته و صدها نفر زخمی به جا گذاشت، منتشر نشد تا حس بدی به خانواده‌های بازماندگان القا نکند!

چهره

کیارا فرانی، معروف‌ترین بلاگر این روزها با لباسی از برند دیور در کنار همسر و فرزندانش که به پیشواز جشن کریسمس رفتند!

چهره

هالزی این عکس و تعدادی عکس دیگر از کنسرت بزرگ گروه کره‌ای معروف BTS به اشتراک گذاشت. هالزی پسر کوچولوی 5 ماهه‌اش را هم با خود به این کنسرت برده بود!

چهره

عکسی از رنگ موی جدید جنیفر لوپز که آرایشگرش، کریس اپلتون به اشتراک گذاشته است.

چهره

آلوارو مورته، بازیگر نقش پروفسور در سریال محبوب خانه کاغذی این عکس را از یکی از صحنه‌های قسمت‌های پایانی این سریال منتشر کرد. 5 قسمت پایانی این سریال به تازگی پخش شده است. نظر شما راجع به پایان این سریال چیست؟

چهره

اورسولا کوربیرو، بازیگر نقش توکیو که در قسمت‌های پایانی حضور نداشت،ر این عکس را از مراسم اکران این سریال منتشر کرد.

چهره

شات جدیدی از کیانو ریوز و کری ان ماس، بازیگران سری فیلم‌های Matrix برای شماره جدید مجله Entertainment Weekly. قسمت جدید این سری فیلم پرطرفدار 2 هفته دیگر اکران خواهد شد.

چهره

فیلمی که بریتنی از جشن تولد 40 سالگی‌اش و کیک به شکل حرف B به اشتراک گذاشت. گویا سام اصغری، نامزد بریتنی، یک تولد دونفره‌ی عاشقانه در هواپیمای اختصاصی بریتنی برایش ترتیب داده است.
بریتنی با انتشار این فیلم نوشت:« عجب روز فوق‌العاده‌ایه امروز. من و نامزدم از این که داریم به این سفر میریم خیلی خوشحالیم.همونطور که می‌بینید من 300 کیلو نیستم اونطوری که پاپاراتزی‌ها تو عکساشون از من نشون می‌دن. من خیلی وقته ورزش میکنم و این واقعیه. خدایا شکرت که می‌تونیم از کشور خارج بشیم. خیلی خوشبختم!»

چهره

هنری کویل یکی از بازیگران سریال The Witcher روی فرش قرمز فصل دوم این سریال در لندن. فصل دوم این سریال چند روز آینده اکران خواهد شد.

چهره
بیلی ایلیش این سلفی را از خود به اشتراک گذاشت و از مدل و رنگ موی جدیدش رونمایی کرد و از طرفدارانش پرسید که دلشان برایش تنگ شده یا نه؟! معمولا بیلی را با موهای سبز می‌دیدیم اما او این بار رنگ مشکی را برای موهایش انتخاب کرده است! بیلی به تازگی در مهمانی مجله Variety با لباس‌هایی گشاد و به سبک استایل ویلی وونکا در فیلم چارلی و کارخانه شکلات‌سازی حضور پیدا کرده بود و عده‌ای برایش نوشتند که ار لباس‌های تنگ و باز خیری ندیدی و دوباره به پوشیدن این سبک لباس‌ها رو آوردی! بیلی هم در جوابشان گفت:« من هرچه دلم بخواهد می‌پوشم و به هیچ کس مربوط نیست!»

چهره

عکسی از ادل در کنار نیکی توتوریالز، بیوتی بلاگر مشهور. نیکی در یکی از ویدیوهای آموزشی‌اش نیمی از چهره‌ی ادل را با مهارت آرایش کرد و نیمی دیگر از صورتش را دست نخورده باقی گذاشت تا قدرت آرایش را نشان دهد! همچنین ادل در مصاحبه‌اش با نیکی گفت:« من تا الان هرگز با دواین جانسون ملاقات نداشتم و فکر کنم اگه از نزدیک ببینمش گریه می‌کنم! او پدر خیلی خوبیه و همیشه ناخنای دخترش رو لاک می‌زنه. او خیلی با مزه است کاش پدر من بود! او باورنکردنی و شگفت‌انگیزه و دوست دارم رفیق من باشه!» همچنین گفت که قرار بود دواین و همسرش در کنسرتش حضور داشته باشند ولی نتوانستند و برایش گل فرستادند.

چهره
تصویری از جنیفر لارنس که فرزند اولش را باردار است، در حال رفتن به برنامه کولبرت برای تبلیغ فیلم جدیدش به نام Don’t look up که ستارگان زیادی مثل مریل استریپ و لئوناردو دیکاپریو هم در آن بازی کرده‌اند.

چهره

بردلی کوپر در مراسم فرش قرمز فیلم جدیدش «Nightmare Alley». نکته‌ی جالب اینجاست که ایرینا شایک، نامزد سابق بردلی هم برای حمایت از او در این مراسم حضور پیدا کرده بود و بردلی هم در این باره به خبرنگاران گفت که حضور ایرینا برایش خیلی خاص و ارزشمند است.

چهره

عکسی از مدونا در فتوشوت تبلیغاتی جدیدش. چند روز پیش مدونا عکس‌هایی نیمه برهنه از خود منتشر کرده بود که در فضای مجازی حسابی جنجالی شده بود و انتقادهای زیادی از او شد. حتی فیفتی سنت، رپر معروف آمریکایی هم با بازنشر یکی از این عکس‌ها در صفحه اینستاگرامش نوشت:« خیلی خنده داره! لعنتی مدونا در 63 سالگی سعی داره مثل یک دختر نوجوان رفتار کنه!»
البته چند روز بعد از انتشار عکسها، اینستاگرام آن‌ها را حذف کرد و مدونا به این کار اینستاگرام انتقاد کرد و دوباره عکس‌هایش را منتشر کرد!
همچنین عکسی قدیمی از خودش در کنار فیفتی سنت هم به اشتراک گذاشت نوشت:« اینجا فیفتی سنت وانمود می‌کرد که دوست منه اما حالا تصمیم گرفته به من ضربه بزنه!»

چهره

نیکول کیدمن با پیراهنی از برند شنل در مراسم اکران فیلم درام «زندگینامه ریکاردو بودن» در نیویورک.

چهره

تصویری از ریانا و نامزدش ایسپ راکی در حال خرید در خیابان‌های نیویورک. به تازگی شایعاتی درباره‌ی بارداری ریانا در میان طرفدارانش پیچیده که هنوز تایید یا تکذیب نشده است!

چهره

کیم ته‌یونگ، یکی از اعضای گروه BTS که به تازگی به اینستاگرام پیوسته، در ۴۰ دقیقه اول به بیشتر از ۱میلیون فالوور رسید و رکورد آنجلینا جولی که در یک ساعت به این تعداد رسیده بود را زد.
دومین پست او هم در ۴‌ دقیقه ۱ میلیون لایک گرفت و رکورد بیلی ایلیش که ۶دقیقه بود را زد.

چهره

جنی با انتشار عکس‌هایی از خود در پاریس برای روزهای سفرش به این شهر ابراز دلتنگی کرد.

چهره

جوی عکسی از خودش در پشت صحنه فیلمش منتشر کرد. به نظرتان چرا کمپرس یخ روی صورتش گذاشتند؟

چهره

حادیثه برنده‌ی جایزه بهترین خواننده زن در مراسم پروانه طلایی شد. البته انتقادهای زیادی به این جایزه شد و بسیاری عقیده داشتند که او لایق این جایزه نبود.
حادیثه هنگام دریافت این جایزه گفت:«از همه عزیزانم تشکر می‌کنم.» و خطاب به نامزدش گفت:« مهمت، عشقم به خاطر اینکه تمام شب دستم را گرفتی تشکر می‌کنم.»

چهره

عکس پدر و دختری ابراهیم تاتلیسس و دختر کوچولویش. ابراهیم هم در مراسم پروانه طلایی، جایزه‌ی یک عمر افتخار را دریافت کرد.

چهره

مجسمه‌ی طوبی بویوکوستون در حال ساخت است و قرار است حدود ۸ماه آینده در موزه‌ی استانبول به نمایش گذاشته شود.

چهره
سیلا، خواننده‌ی معروف، این عکس را با کارت اهدای عضو منتشر کرد و خبر داد که اعضای بدنش را اهدا کرده است و نوشت: «به امید اینکه روزی به یک نفر زندگی ببخشد»

چهره


سلفی آجون ایلیجای‌ با دوستانش پس از دریافت جایزه‌ی بهترین مجری در مراسم پروانه‌ی طلایی.

چهره
آمیتاب پاچان این عکس قدیمی از خودش را در کامپیوترش پیدا کرد و یادی از دوران اوجش کرد.

چهره
عکس آنلیه‌ای از کاجول، ستاره بالیوودی که کراش همه‌ی دهه پنجاهی‌های فیلم هندی‌باز بود.
چهره

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها