{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شوخی جناب‌خان با تیپ نوید محمدزاده

شوخی جناب‌خان با تیپ نوید محمدزاده
کدخبر : 9825

جناب‌خان در برنامه «خندوانه» از تیپ نوید محمدزاده گفت و بخشی از دیالوگ‌های او در «ابد و یک روز» را اجرا کرد.

به گزارش هنر ام‌روز،  جناب‌خان با دیدن عکسی از نوید محمدزاده و فرشته حسینی در برنامه «خندوانه» نسبت به تیپ این بازیگرِ مرد واکنش نشان داد و در ادامه بخشی از دیالوگ‌های او در فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، محصول سال ۱۳۹۴ را بیان کرد. 

شوخی جناب‌خان با تیپ نوید محمدزاده

او در مورد محمدزاده گفت: «لباس‌هایش کمی معمولی‌تر از حالتِ معمولی‌اش بود. من هیچ‌وقت نوید محمدزاده را این‌قدر معمولی ندیده بودم. لباس معمولی‌هایش را پوشیده بود، آمده بود.»   

او با اشاره به عنوان «ببر کورد فروردینی»، لقبی که نویدمحمدزاده در بیوگرافی‌اش در اینستاگرام نوشته است، گفت: «اول ببر کورد فروردینی رفت دنبالش. دستش را برد بالا گفت سمیه نرو، سمیه مامان را روی حساب کی می‌خواهی ول کنی بروی، روزهایی که تو خانه نیستی این آبجی‌هایت به مامان آب و غذا نمی‌دهند که یک وقت دستشویی‌اش نگیرد. من می‌گویم نرو چون مامان مریض است تنها می‌ماند.» 

فصل هشتم «خندوانه» که از دوشنبه ۱۷ آبان‌ ۱۴۰۰ از شبکه نسیم روی آنتن رفته است، افزون بر آیتم‌های ثابت پیشین خود، آیتم‌هایی تازه را طراحی و اجرا کرده و به‌تازگی، پخش این برنامه هم به پنج شب در هفته افزایش یافته است. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها