{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رامبد جوان یا بیژن بیرنگ، حق با کیست؟

رامبد جوان یا بیژن بیرنگ، حق با کیست؟
کدخبر : 9981

بیژن بیرنگ کارگردان سریال «خانه سبز» بابت ساخت آثاری از این دست و ترویج مثبت‌اندیشیِ بی‌ثمر از مردم عذرخواهی می‌کند و در نقطه مقابلش رامبد جوان که بازیگر «خانه سبز» بوده، همچنان در «خندوانه» بر رواج مثبت‌اندیشی تاکید دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، بیژن بیرنگ، کارگردان، تهیه‌کننده، مجری و فیلم‌نامه‌نویس شناخته‌شده با ابراز ناراحتی از ساخت سریال‌هایی چون «خانه سبز» چنین می‌گوید: «من خیلی ناراحتم از این که «خانه سبز» ساختم. خیلی ناراحتم بابت تمام سریال‌هایی که ساختم و دلم می‌خواهد روزی عذرخواهی کنم.»

او دلیل این ناراحتی را چنین توضیح می‌دهد: «چون به مردم امید واهی دادیم که یک خانه، یک سرزمین، یک ده می‌تواند سبز شود و آدم‌ها می‌توانند به شعور و فهم برسند. یقین دارم همان زمان که ما این حرف‌ها را می‌زدیم، یک عده به ریش ما می‌خندیدند و در حال پرکردن چمدان‌هایش بودند که از این مملکت بروند.»

کارگردان سریال خاطره‌انگیز «همسران» ادامه داد: «کاش این جنسی کار نمی‌کردیم. کاش خیلی واقعی‌تر کار می‌کردیم چون شرایطش بود. کاش می‌گفتیم مواظب جبیب‌تان باشید، مواظب مملکت باشید. شاید ما در دوره‌ای زندگی کردیم که بسیار هپروتی بودیم. خاطرم هست یکی از جرم‌ها این بود که شما پایتان روی زمین نیست. از کدام کره آمده‌اید. مثبت‌اندیشی یعنی چه؟! بعد همین تبدیل به یک سبک و سیاق شد و چه فایده داشت این مثبت‌اندیشی؟!»

رامبد جوان یا بیژن بیرنگ، کدام درست می‌گوید؟

این صحبت‌ها از سوی بیژن بیرنگ در حالی مطرح شده است که رامبد جوان، مجری و تهیه‌کننده «خندوانه» در این برنامه همچنان بر رواج مثبت‌اندیشی و ترغیب و تشویق تماشاچیانش به این امر تاکید داد و در این باره در «خندوانه» می‌گوید: «یادآوری این که با حال بهتر و با انرژی بالا می‌توانیم تصمیم‌های بهتر بگیریم و لحظات‌مان را بهتر بگذرانیم. این اصلا به این معنا نیست که «خندوانه» می‌گوید همه‌چیز عالی است، به‌هیچ‌وجه. از روز یکی که «خندوانه» می‌سازیم تا الان هیچ‌وقت نگفته‌ایم همه‌چیز عالی است. گفته‌ایم تمرین می‌کنیم که حالمان عالی باشد. مثل تمرین خنده سی‌ثانیه‌ای. جواب این که حالت چه‌طور است؟ «عالی»، قطعا هیچ کس حالش عالی نیست. همه‌مان هزار گرفتاری و موضوعات مختلف داریم. اما قضیه این است که وقتی من حالم خوب نباشد، شما هم که مرا نگاه می‌کنی حالت بد می‌شود و قطعا تاثیر بد می‌گذارد. پس تمرین می‌کنیم و می‌گوییم من حالم خوب است، من حالم عالی است، من امید دارم و من برای خانواده‌ام و خودم انرژی مثبت ایجاد می‌کنم. مسئولیت‌مان در برابر هم و در برابر خانواده‌مان زیاد است. واقعا بچه‌هایمان، همسرمان وقتی می‌بینند تو داغانی، با اعصاب خُرد و حال بد و افسرده و خشمگین، به آن‌ها هم سرایت می‌کند. بچه‌ها هم دچارش می‌شوند. حداقل جلو بچه‌ها خودمان را قوی و با حال خوب و سرحال نشان دهیم. لزومی ندارد ما بچه‌ها را درگیر مشکلات‌مان کنیم. حداقل برای بچه‌ها فضای امن بسازیم.»  

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها