{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وصیت قاسم آهنین جان:

به وقت مرگ تنهایم بگذارید...

به وقت مرگ تنهایم بگذارید...
کدخبر : 3778

قاسم آهنین جان شاعر ایرانی روز گذشته در اثر ابتلا به سرطان درگذشت. در پی درگذشت این شاعر ویدیویی از او در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد ۲۰ روز پیش ایشان که به خاطر ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری بود را به دلیل این‌که از پس هزینه‌های درمان بر نیامده در خیابانی نزدیک خانه‌اش رها کردند. در همین راستا روابط عمومی دانشگاه جندی شاپور اطلاعیه‌ای منتشر و چنین چیزی را تکذیب کرد.

هنرام‌روز: ویدیو منتشر شده در فضای مجازی:

وصیت نامه قاسم آهنین جان:

«بعونک یا لطیف

به وقت مرگ تنهایم بگذارید

بله. دقیقا این بخشی از وصیتنامه اصلی و رسمی من است.

هرگز راضی نیستم و رضایت ندارم هیچ شخصی از هنرمندان و خاصه شاعران خوزستانی در کفن و دفن بنده حضور یابند یا بر سر گورم بیایند. به هیچ گونه از تسلیت و یادکرد و یادمان برای خویشتن رضایت ندارم چه در روزگار واقعی و چه در فضای مجازی.

از آنجا که مدت‌ها قبل گور خویش تهیه دیده‌ام و مشخص است و بنابر دلایلی نمی‌توان تغییر مکان دهم گورم را وگرنه حتما گورجایی در گم‌آباد جهان برمی‌گزیدم که بنی‌بشری نداند به کجاست گورگاهم.

اما حرف اول و آخرم این است؛ لطفا لطفا لطفا لااقل بگذارید روحم در آزار نباشد از شما و از حضورتان.

قاسم آهنین‌جان

۱۴ دی ۱۳۹۹

اهواز»

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص انتشار فیلمی از استاد مرحوم"قاسم آهنین جان" مبنی بر رها کردن ایشان در خیابان به دلیل فقر، اطلاعیه ایی منتشر کرد:

« پیرو انتشار فیلمی از استاد مرحوم آهنین جان مبنی بر رها کردن ایشان در خیابان به دلیل فقر به اطلاع مردم نوع دوست کشورمان می رساند، این استاد عزیز از مدت ها قبل مبتلا به یکی از انواع سرطان بوده و کلیپ مذکور مربوط به حدود یک ماه قبل است که ایشان پس بهبودی نسبی درخواست ترخیص از بیمارستان می کنند و کادر بیمارستان نیز پس از انجام تمام مراقبت های لازم، ایشان را به آدرس اعلامی منتقل می کنند، اما چون استاد در اواخر عمر خود علاوه بر سرطان به آلزایمر نیز مبتلا بوده اند، آدرس منزل سابقشان را به کارکنان اورژانس اعلام می کند و پرسنل اورژانس نیز بعد از اطلاع از این موضوع؛ سریعا ایشان را به بیمارستان باز می گردانند. شایان ذکر است که این شخصیت برجسته کشوری از حدود ۴۰ روز قبل به دستور دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور و همچنین استاندار محترم خوزستان تا شب گذشته که متاسفانه به دلیل ابتلا به سرطان درگذشتند، تحت مراقبت ویژه قرار داشته و روند درمانی ایشان به صورت مرتب به مقام های کشوری و استانی گزارش داده شده. همچنین هزینه های درمانی ایشان در مدت حضور در بیمارستان بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال بوده که تماما رایگان شده و موضوع بیرون انداختن ایشان از بیمارستان به دلیل فقر، به هیچ عنوان صحت ندارد.»

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها