{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محبوبیت داستان‌های دِرام در فهرست پرفروش‌ها

محبوبیت داستان‌های دِرام در فهرست پرفروش‌ها
کدخبر : 4988

طبق روال هرهفته نشریه نیویورک‌تایمز فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر کرد. این هفته داستان‌های خانوادگی و ساده که از پیچیدگی زیادی برخوردار نیستند در میان پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار داستانی چاپی و الکترونیک قرار گرفتند.

هنرام‌روز: به نظر می‌رسد که مردم خسته از پاندمی به سادگی داستان‌ها پناه برده‌اند.

«آخرین چیزی که او به من گفت» نوشته لورا دیو در نهایت شگفتی و پس از گذشته سیزده هفته در رتبه نخست پرفروش‌ها قرار دارد. کتابی از انتشارات سیمون و شوستر درباره شخصیتی به نام هانا هال است که حقیقتی ترسناک را درباره همسر گمشده‌اش فهمیده است. 

«آدم‌هایی که در سفر می‌بینیم» نوشته اِمیلی هنری در رتبه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. پاپی و الکس رابطه خوبی داشتند اما ناگهان این رابطه عاشقانه از بین می‌رود. حالا بعد از چند سال در منطقه مسافرتی به صورت اتفاقی یکدیگر را می‌بینند و در تلاش هستند تا رابطه عاشقانه خود را از سر بگیرند.

«کاخ کاغذی» نوشته میراندا هلر در رتبه سوم پرفروش‌ها حضور دارد و داستانی ساده و عاشقانه را روایت می‌کند. داستانی زنی که مجبور می‌شود به دلیل اتفاقی پیچیده بین عشق دوران بچگی و شوهرش یکی را انتخاب ‌کند. 

«نوازنده ویلنسل» نوشته دنیل سیلوا، نویسنده ثابت فهرست پرفروش‌ها این هفته در جایگاه چهارم پرفروش‌ها قرار دارد. دنیل سیلوا با انتشار هر داستان جدید مورد استقبال خوانندگان قرار می‌گیرد و این بار با بیست و یکمین داستان از مجموعه گابریل آلون به بازار روال هر هفته، کتاب آمده است. سرویس اطلاعاتی خصوصی در تلاش است به روسیه کمک کند و آمریکا را به دو بخش تقسیم کند.

«با ما به پایان می‌رسد» نوشته کالین هوور نیز در رتبه پنجم پرفروش‌ها قرار دارد. زنی زجرکشیده که در کودکی در خانه‌ای پر از خشونت بزرگ شده است تلاش می‌کند زنجیره خشم و ظلم را از بین ببرد.

 منبع: ایبنا

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها