{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«وودوارد» دست از سر «ترامپ» برنمی‌دارد

«وودوارد» دست از سر «ترامپ» برنمی‌دارد
کدخبر : 5280

«خطر» نام سومین و جدیدترین کتاب نوشته «باب وودوارد» روزنامه‌نگار سابق واشنگتن پست درباره «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکاست.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایسنا،  سومین کتاب «باب وودوارد» درباره دونالد ترامپ «خطر» نام دارد و تکمیل‌کننده سه‌گانه‌ای خواهد بود که پیش‌تر با دو کتاب پرفروش «ترس» و «خشم» آغاز شده بود.

«وودوارد» در اوایل دهه ۱۹۷۰ برای همکاری با «کارل برنشتاین» و پرده برداشتن از رسوایی واترگیت که منجر به استعفای «ریچارد نیکسون» شد به شهرت رسید. او کتاب جدید «خطر» را که گفته می‌شود بخش‌هایی از اولین ماه‌های ریاست جمهوری جو بایدن را نیز شامل می‌شود با همکاری «رابرت کوستا» دیگر همکارش در واشنگتن پست نوشته است. 

«سایمون اند شوستر» ناشر این کتاب با اعلام این‌که ۲۱ سپتامبر تاریخ عرضه آن خواهد بود عنوان کرد اثر جدید «باب وودوارد» برای نخستین‌بار نشان می‌دهد که نحوه برخورد ترامپ با همه‌گیری ویروس کرونا و سایر مسائل بسیار فراتر از یک بحران سیاسی داخلی بوده است. 

«خطر» بر اساس بیش از ۲۰۰ مصاحبه و همچنین خاطرات، دستورات محرمانه، رونوشت تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها و سایر سوابق دولتی نوشته شده است. 

موج جدید کتاب‌ها درباره رئیس‌جمهور پیشین آمریکا شامل «صادقانه بگویم، ما در این انتخابات برنده شدیم» نوشته «مایکل بِندر» روزنامه‌نگار وال استریت ژورنال و همچنین سومین سخنرانی «مایکل وُلف» درباره «دونالد ترامپ» فروش خوبی داشته‌اند اما هیچ کدام به موفقیت موج اول این کتاب‌های ضدترامپ در سال ۲۰۱۸ نمی‌رسند که با کتاب «آتش و خشم» نوشته «مایکل وُلف» آغاز شد. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها