{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلاره عباسی بازیگر:

ابتدا نویسنده بودم

 ابتدا نویسنده بودم
کدخبر : 6433

گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از انتشار کتاب جدیدش گفت: ابتدا باید اثر خلق شده قضاوت شود، بعد هنرمند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، گلاره عباسی در مصاحبه با برنامه «تقاطع فرهنگ» رادیو گفت‌وگو، با اشاره به چاپ رمان جدیدش اظهار کرد: من ابتدا نویسندگی می‌کردم و سپس به عالم بازیگری وارد شدم. البته فرق چندانی بین نویسندگی و بازیگری نیست چرا که این‌ها از یکدیگر جدا نیستند. کسی که می‌تواند بازی کند، در کنار فردی قرار می‌گیرد که توان نوشتن دارد و هر دو در یک عرصه هنری هستند.

وی افزود: برخی افراد پیشتر شغل بازیگری داشتند و شهرتی به دست آورده بودند و سپس وارد حوزه شعر یا نویسندگی شدند. در این بین کتاب‌های با کیفیتی نیز داریم ولی افراد مشهور بیشتر رصد می‌شوند و تفکیک و قضاوت‌های بسیاری درپیِ ورود آن‌ها به عرصه‌های مختلف هنری صورت می‌گیرد. اینکه شخصا ابتدا نویسندگی می‌کردم و سپس به بازیگری روی آوردم، هیچ امتیاز عجیبی برایم ندارد. هرچند از نظر برخی دوستان این رویه درست است ولی معتقدم، مهم‌تر از همه، اثری است که ارائه می‌شود و باید قابل قبول باشد.

به گزارش آناپرس، این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: نویسنده‌ای که برای نخستین بار جلوی دوربین برود نیز یقینا بیشتر از فردی که هیچ سابقه‌ای نداشته، دیده می‌شود. اساسا هر یک از ما باید این‌ جابه‌جایی‌ها را با آغوش باز بپذیریم؛ خاصه در عرصه‌های بازیگری و ادبیات.

گلاره عباسی که کتاب جدیدش ۸ سال پیش آماده چاپ بود و حالا منتشر شده در پایان صحبت‌هایش در این برنامه رادیویی گفت: در هر صورت ابتدا باید اثر خلق شده قضاوت شود، بعد هنرمند. از طرفی باید برای هر هنرمند آرزو کنیم که اثری خوب به جامعه‌ فرهنگی کشورمان اضافه کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها