{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«پل توماس اندرسون» تریلر فیلم جدیدش با عنوان Licorice Pizza را تنها در سالن‌های سینما پخش کرد

«پل توماس اندرسون» تریلر فیلم جدیدش با عنوان Licorice Pizza را تنها در سالن‌های سینما پخش کرد
کدخبر : 6358

سینمای پرنس چارلز لندن تأیید کرده است که تریلر فیلم جدیدش تحت عنوان «پیتزا لیکوریس» (Licorice Pizza) را در فرمت فیلم ۳۵ میلی‌متری پخش کرده است. هفته گذشته این شایعه شنیده شد که اندرسون تریلر فیلم جدیدش را در این سالن‌های سینما و نیز سینمای بورلی هیلز لس‌آنجلس به نمایش درآورده است. بنابر اعلام سینمای پرنس چارلز، تریلر «پیتزا لیکوریس» پیش از اکران فیم‌های «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) و «پس از ساعت‌ها» (After Hours) و در تاریخ ۱۴ و سپس پیش از «شب‌های عیاشی» (Boogie Nights) خود اندرسون در تاریخ ۱۹ سپتامبر پخش خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، «پیتزا  لیکوریس» که پیش‌تر با عنوان «ساگی باتم» (Soggy Bottom) شناخته می‌شد، درامی است که داستانی در دهه ۱۹۷۰ روایت می‌کند. «کوپر هافمن» فرزند «فیلیپ سیمور هافمن» فقید در نقش اول ظاهر شده است. از داستان فیلم جزئیات زیادی درز نکرده جز اینکه شخصیت هافمن نوجوانی است که به بازیگری رو می‌آورد. «بردلی کوپر»، «الانا هایم»، «شان پن» و «بنی سفدی» دیگر بازیگران نقش‌های مکمل فیلم خواهند بود.

«پیتزا لیکوریس» در واقعیت یک فروشگاه موسیقی در لس‌آنجلس بود که امروز فعالیتی ندارد. این لوکیشن در فیلم‌هایی چون «اوقات خوش در ریجمونت های» (Fast Times at Ridgemont High) دیده شده است. باتوجه به علاقه اندرسون به تجربه دیده شدن فیلم‌ها در سالن‌های سینما، تعجب‌آور نیست که او تریلر اثر جدیدش را با این استراتژی پخش کند تا مخاطبین بیشتری به بازگشت تشویق شوند. انتظار می‌رود این تریلر در چند هفته آینده رونمایی شود. «کریستفر نولان» آگست سال ۲۰۱۹ اولین تیزر «تنت» (Tenet) را به همین شکل پخش کرد.

نویسنده «پلی‌لیست» که این تریلر را در سالن‌های سینما دیده، فیلم «پیتزا لیکوریس» را ترکیبی از «خباثت ذاتی» (Inherent Vice) و «شب‌های عیاشی» توصیف می‌کند و می‌نویسد: «با یک ترک کلاسیک پل توماس اندرسون آغاز می‌شود، شخصیت «الانا هایم» در حیاط یک مدرسه با یک لباس قرمز ساده مثل شخصیت‌های فیلم‌های «رشته خیال» و «عشق گیج» (Punch-Drunk Love) قدم می‌زند. این ویدیو هایم را ستاره فیلم نشان می‌دهد، اما شاید این خصوصیت شخصیت «کوپر هافمن» باشد که در یک کلوب نگاهی رشک‌آمیز دارد در حالی که شخصیت هایم دستانش را دور «شان پن» حلقه می‌کند که با دود سیگارش به شخصیتی از سریال «مد من» (Mad Men) شبیه است.»

در بخش دیگری از گزارش «پلی‌لیست» آمده است که در صحنه دیگری از تریلر، شخصیت هافمن روی صحنه در حال بازیگری است تا تأیید شود که او در فیلم یک بازیگر است: «سبک فیلمبرداری در سالن تئاتر نسبت به نماهای بیرونی تفاوت زیادی دارد، پس‌زمینه صحنه تئاتر چنان رنگ سفید و لباس‌ها به قدری ساده‌اند که تقریباً تصویری انتزاعی به نظر می‌رسد، برخلاف دو فیلم «مرشد» (The Master) و «رشته خیال».»

این تریلر حدوداً دو دقیقه‌ای علاوه بر این تأیید می‌کند که شخصیت «بردلی کوپر» نقش یک تهیه‌کننده هالیوودی و یک آرایشگر سابق را بازی می‌کند. دیگر بازیگرانی که در این تریلر دیده شده‌اند «جان سی. رایلی»، «مایا رودولف» و «تام ویتس» بوده‌اند. در یکی از لحظات برجسته تریلر، شخصیت «شان پن» سوار بر یک موتورسیکلت فریاد می‌زند: «من یک نازی‌ام!»

اندرسون بخش زیادی از فیلم «پیتزا لیکوریس» را پاییز گذشته در لس‌آنجلس تولید کرد. این عنوان نهمین فیلم بلند اندرسون و تازه‌ترین اثر او پس از «رشته خیال» (Phantom Thread) خواهد بود که در شش شاخه از جمله بهترین کارگردانی نامزد اسکار شد.

استودیوی ام‌جی‌ام «پیتزا لیکوریس» را ۲۶ نوامبر به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران می‌کند و از ۲۵ دسامبر به صورت گسترده در آمریکای شمالی روی پرده می‌برد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها