{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رونمایی از گریم جالب تیموتی شالامی در فیلم وانکا

رونمایی از گریم جالب تیموتی شالامی در فیلم وانکا
کدخبر : 7454

فیلم "وانکا" با بازی تیموتی شالامی در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز، تیموتی شالامی اولین تصویر از ظاهر خود در فیلم "وانکا" (Wonka) برادران وارنر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد: "تعلیق وحشتناک است، امیدوارم دوام پیدا کند."

"سایمون ریچ" پیش‌نویس اول فیلمنامه را به نوشته و "سایمون فارنابی" و "پل کینگ" که کارگردان فیلم نیز خواهد بود، آخرین نسخه آن را به نگارش درآورده‌اند. در کتاب‌های "رولد دال"، شخصیت "ویلی وانکا" مالک کارخانه شکلات‌سازی است و اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کتاب "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" خلق شده است. این شخصیت در سال ۱۹۷۲ و در کتاب "چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای" (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز حضور پیدا کرد.

کینگ برای این اقتباس گروهی از بازیگران "پدینگتون" (Paddington) از جمله "تام دیویس"، "سایمون فارنبی"، و "کوبنا هولدبروک-اسمیت" را فراخونده است. "جیم کارتر"، "متیو  بینتون"، "ریچ فالچر" دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. "روان اتکینسون"، "سالی هاکینز" و "الیویا کولمن" نیز به‌تازگی به این فیلم پیوسته‌اند.

258

شلمی در اقتباس سینمایی "تل‌ماسه" (Dune) "دنی ویلنوو" و سپس "فرنچ دیسپچ" (The French Dispatch) "وس اندرسون" به سالن‌های سینما بازمی‌گردد. او به‌تازگی بازی در "بالا را نگاه نکن" (Don’t Look Up) "آدام مک‌کی" مقابل "جنیفر لارنس" و "لئوناردو دی‌کاپریو" را به پایان رسانده است.

فیلم "وانکا" در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها