{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مرلین منسون از سوی بازیگر "بازی تاج و تخت" به آزار جنسی متهم شد

مرلین منسون از سوی بازیگر "بازی تاج و تخت" به آزار جنسی متهم شد
کدخبر : 3642

پس از ایوان ریچل‌وود، اکنون ازمی بیانکو بازی نقش رز در سریال "بازی تاج و تخت"، مرلین منسون را به آزار جنسی متهم کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، "مرلین منسون" و مدیر برنامه‌های سابق او "تونی چولا" از سوی "ازمی بیانکو" بازیگر سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در نقش "رز" به آزار جنسی متهم شد. پیش‌تر "ایوان ریچل وود" منسون را به آزارهای جنسی و بدرفتاری متهم کرده بود. 

بیانکو ۳۰ آوریل در کالیفرنیا از منسون شکایت کرده و ادعا می‌کند که منسون با نام واقعی "برایان وارنر" قوانین قاچاق انسان را نقض کرده‌اند و او را از لندن به لس‌آنجلس آورده‌اند تا در یک موزیک ویدیو بازی کند. این ویدیو هرگز فیلمبرداری نشده است.

بیانکو اولین بار در ماه فوریه اتهاماتی علیه منسون مطرح کرد و به "مجله نیویورک" گفت که این آزارهای جنسی در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاده‌اند. در دادخواست بیانکو آمده است: "آقای وارنر از مواد، زود و تهدید استفاده کرده تا خانم بیانکو را در چند مقطع به رابطه جنسی وادار کند. آقای وانر در ماه می ۲۰۱۱ یا در همان حدود به خانم بیانکو تجاوز جنسی کرده است."

به گزارش 30نما، در بخش دیگری از دادخواست می‌آید که منسون چند مرتبه با بیانکو رابطه جنسی برقرار کرده در حالی که او در هوشیاری کامل به سر نمی‌برده است. علاوه بر این، بیانکو ادعا می‌کند که منسون بخش‌هایی از اعضای بدنش را بدون رضایتش زخم کرده است.

بیانکو جمعه گذشته با انتشار بیانیه‌ای گفت که برای رعایت عدالت خواهد جنگید. او اضافه می‌کند:‌ "متجاوز من برای مدتی بیش از حد طولانی به واسطه پول، شهتر و صنعتی که از او چشمپوشی می‌کرد، افسارگسیخته رها شده بود. با وجود زنان شجاع پرشماری که علیه مرلین منسون اتهاماتی مطرح کرده‌اند، قربانیان بسیاری سکوت کرده‌اند و صدای بعضی از آن‌ها هرگز شنیده نخواهد شد. امیدوارم که با بلند کردن صدای اعتراض خود، از آسیب‌دیدن زندگی دیگران جلوگیری کنم و قربانیان را در جهت طلب عدالتی ناچیز یاری برسانم."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها