{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ریدلی اسکات» فیلم زندگی‌نامه «بی جیز» را می‌سازد

«ریدلی اسکات» فیلم زندگی‌نامه «بی جیز» را می‌سازد
کدخبر : 16984

«ریدلی اسکات» قرار است در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلمی را بر اساس زندگی و فعالیت هنری گروه موسیقی بی جیز (Bee Gees) کارگردانی کند.

به گزارش هنرامروز به نقل از ایسنا، اسکات در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی درباره گروه موسیقی «بی جیز» است و تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی موفق «راپسودی بوهمی» که درباره زندگی «فردی مرکوری» ساخته شد؛ پشت این پروژه سینمایی نیز قرار دارند.

هنوز هیچ جزئیاتی از طرح فیلم یا بازیگران فاش نشده است، اما این پروژه از طریق قراردادی که استودیو پارامونت با خانواده گیب در سال ۲۰۱۹ متعقد کرده، به ضبط‌های گروه موسیقی «جی بیز» دسترسی خواهد داشت.

به گزارش ددلاین، برادران گیب شامل بری، موریس و رابین که در جزیره من متولد شدند و قبل از مهاجرت به استرالیا در منچستر بزرگ شدند، گروهی را تشکیل دادند و اولین آلبوم خود را در سال ۱۹۶۵ منتشر کردند. پس از بازگشت به بریتانیا در سال ۱۹۶۷، آنها به محبوبیت زیادی دست یافتند و مجموعه‌ای از موفقیت‌ها با آلبوم‌های مختلف کسب کردند. آلبوم موسیقی آنها برای فیلم «تب شنبه شب» بیش از ۴۰ میلیون نسخه فروخته است. موریس گیب در سال ۲۰۰۳ و رابین گیب در سال ۲۰۱۲ درگذشت.

اسکات ۸۶ ساله پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، به تازگی ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» را با بازی پل مسکال و دنزل واشنگتن به پایان رسانده است که قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها