{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رضا فیاضی درباره ویدئوی پربازدیدش در بهشت زهرا توضیح داد

 رضا فیاضی درباره ویدئوی پربازدیدش در بهشت زهرا توضیح داد
کدخبر : 4791

هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌گوید: بچه‌های تئاتری واقعا مظلوم هستند و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر برای واکسینه کردن آنان برنامه‌ای جدی و سریع تدارک ببینند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، رضا فیاضی که به تازگی و به دنبال درگذشت برادرزاده‌اش بر اثر ابتلا به کرونا، با انتشار ویدئویی نسبت به شرایط بحرانی فعلی در فضای مجازی هشدار داده بود، ابراز تاسف کرد: گویی تا زمانی که خودمان داغ عزیزی را نبینیم و گرفتار این ویروس منحوس نشویم، باورمان نمی‌شود کرونا چقدر جدی است.

فیاضی که این روزها مشغول تمرین نمایش "بانوی محبوب من" به کارگردانی گلاب آدینه است، در گفتگو با ایسنا بر ضرورت واکسینه کردن هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون تاکید کرد و از شرایط غم‌بار خوزستان سخن گفت.

او گفت: روزی که برای خاکسپاری برادرزاده جوانم به بهشت زهرا رفته بودیم، بارومان نمی‌شد که فوج فوج مرده بیاورند، گویی برگ‌ریزانی بود که بی‌وقفه در جریان بود و لحظه‌ای مجال نمی‌داد.

این بازیگر ابراز تاسف کرد: با وجود این شرایط بحرانی، مایه تاسف و تعجب است که همچنان در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری، سهل‌انگاری می‌کنیم. انگار خدای نکرده بعضی از ما حتما باید خودمان دچار فاجعه شویم و داغ عزیزی بر دل‌مان بماند که باورمان بشود وضعیت چقدر خطرناک است.

فیاضی که خود اهل جنوب است، اضافه کرد: مدتی پیش حدود چهار ماه اهواز بودم . آن زمان هم وضعیت اهواز فاجعه بود.

او که این روزها مشغول تمرین نمایش "بانوی محبوب من" به کارگردانی گلاب آدینه است، بر ضرورت واکسینه کردن هنرمندان تاکید کرد و افزود: بچه‌های تئاتری واقعا مظلوم هستند و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر برای واکسینه کردن آنان برنامه‌ای جدی و سریع تدارک ببینند. چراکه با ماسک نمی‌توان نمایشی را تمرین یا اجرا کرد. همچنانکه در کار بازیگری به هنگام اجرای نمایش یا مقابل دوربین نمی‌توان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرد. گاه بازیگران به اقتضای کار ناچار هستند یکدیگر را در آغوش بکشند یا در فاصله‌ای بسیار نزدیک قرار بگیرند. ما نفس به نفس کنار هم هستیم و این بسیار خطرناک است.

فیاضی تاکید کرد: خواسته اول ما سرعت در واکسیناسیون است و در مرحله بعد رعایت پروتکل‌های بهداشتی که تا زمان واکسیناسیون عمومی می‌تواند تا حدود زیادی ما را نجات بدهد.

این بازیگر در پایان خبر داد که قرار است نمایش "بانوی محبوب من" به عنوان تازه‌ترین کار گلاب آدینه بعد از ماه محرم و صفر روی صحنه برود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها