{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نسرین نصرتی سریال پایتخت به پژمان جمشیدی رسید

نسرین نصرتی سریال پایتخت به پژمان جمشیدی رسید
کدخبر : 3451

نسرین نصرتی که سال 99 با سریال محبوب «پایتخت» در شبکه یک دیده شد، با «زیرخاکی» به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و کارگردانی جلیل سامان به تلویزیون برمی گردد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، در حالی که کمتر از دو هفته به پایان تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» مانده و این سریال با ترکیبی خاص از بازیگران گزیده کار ساخته می شود، هنرمندان جدیدی نیز به پروژه اضافه می شوند. اخیرا نسرین نصرتی بازیگری که از دهه 80 فعال است و با «پایتخت» به شهرت رسید برای ایفای نقش در زیرخاکی قرارداد بسته است.

 

فهیمه دوست داشتنی «پایتخت» که از فصل دوم به این پروژه پیوسته از سال 92 تا به حال علاقه ای به پذیرفتن پیشنهادات مختلف خود نداشته و به جز یک سریال نوروزی، یک مینی سریال و یک تله فیلم در این سالها، در نقش دیگری در تلویزیون دیده نشده اما حالا در سال 1400 مقابل دوربین جلیل سامان می رود.

«زیرخاکی» این روزها فصل دوم خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس پشت سر می گذارد و مراحل فنی آن نیز همزمان با تصویربرداری در جریان است.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها