{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

متیو پری:« بروس ویلیس در سریال Friends بازی کرد چون در شرطبندی باخته بود!»

متیو پری:« بروس ویلیس در سریال Friends بازی کرد چون در شرطبندی باخته بود!»
کدخبر : 16307

پری می‌گوید ویلیس پس از باخت در یک شرطبندی به سریال «دوستان» ملحق شده است.

هنرام‌روز: «متیو پری» در کتاب خاطرات جدیدش (Friends, Lovers and the Big Terrible Thing) علاوه بر شرح جزئیات اعتیادش به الکل و قرص، و اظهار نظر جنجالی در مورد «کیانو ریوز» و «هیث لجر»، فاش می‌کند که «بروس ویلیس» پس از باخت در یک شرطبندی در سریال «دوستان»  نقش‌آفرینی کرده است.

ویلیس در سه اپیزود با سازندگان «دوستان» همکاری داشت و نقش پدر دوست دختر راس با بازی «دیوید شویمر» را بازی کرد. این شخصیت حتی به ریچل با بازی «جنیفر انیستون» اظهار علاقه کرد. ویلیس برای این نقش برنده جایزه امی شد اما بنا بر ادعای پری او فقط به خاطر باخت در یک شرطبندی حاضر شده در این سریال نقش‌آفرینی کند.

پری و ویلیس در کمدی «همه نه یارد» به کارگردانی «جاناتان لین» که در سال ۲۰۰۰ اکران شد همکاری کرده‌اند. ستاره «دوستان» می‌نویسد: «بروس یک مهمانی‌رو بود؛ من یک معتاد. بروس یک دکمه خاموش-روشن دارد. می‌تواند دیوانه‌وار به پارتی برود و بعد فیلمنامه‌ای مثل «حس ششم» (The Sixth Sense) را به دست آورد و از پارتی رفتن دست بکشد و هوشیار نقش را با موفقیت بازی کند. ژن اعتیاد ندارد – معتاد نیست.»

پری به یاد می‌آورد: «بروس تردید داشت که فیلم موفق باشد، و من حاضر بودم شرط ببندم که موفق خواهد شد – اگر شرط را می‌باخت، باید در سریال «دوستان» بازی می‌کرد.» فیلم پرفروش می‌شود و ویلیس به قولش عمل می‌کند.

پری با لحن مالیخولیایی آشنایی اضافه می‌کند: «اگر فیلم «نه یارد کامل» شروع ستاره شدن من در سینما باشد، می‌توان گفت که پایان‌بخش آن نیز بوده است.»

پری به یاد می‌آورد که با ویلیس وقت گذرانده است: «گاهی، در پایان شب، وقتی خورشید در حال برآمدن بود و همه رفته بودند، و مهمانی تمام شده بود، من و بروس می‌نشستیم و حرف می‌زدیم. آن‌جا بود که بروس ویلیس واقعی را شناختم – مردی خوش‌-قلب، مردی مهربان، و متواضع. پدری شگفت‌انگیز. و یک بازیگر شگفت‌انگیز. و مهم‌تر از همه، یک رفیق خوب.»

پری اضافه می‌کند: «و اگر می‌خواست، حاضر بودم تا ابد دوستش باشم. اما همان‌طور که در چنین مسائلی پیش می‌آید، مسیر ما پس از آن فیلم از یکدیگر جدا شد.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها